τόσο στη σεντάν έκδοση όσο και στην στέσιον προσφέρει αυξημένη δυνατότητα κίνησης, αμιγώς με ηλεκτρισμό.
Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI των 1.4 λίτρων που κρύβει 150 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 218 ίππους και τα 400 Nm ροπή. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG έξι σχέσεων.
Χάρη στην μπαταρία ιόντων-λιθίου των 13 kWh – η προηγούμενη ήταν 9,9 kWh – το μεσαίο γερμανικό μοντέλο μπορεί να κινείται αμιγώς με ηλεκτροκίνηση – και χωρίς την παρέμβαση του βενζινοκινητήρα – για τουλάχιστον 55 χιλιόμετρα.
Η πλήρης φόρτιση του Passat GTE, απαιτεί πλέον 6 ώρες και 15 λεπτά.