Tέλος στους Κινητήρες Ντίζελ η Porsche- Στροφή στα Υβριδικά και στην Ηλεκτροκίνηση

Tέλος στους Κινητήρες Ντίζελ η Porsche- Στροφή στα Υβριδικά και στην Ηλεκτροκίνηση
energia.gr
Πεμ, 27 Σεπτεμβρίου 2018 - 19:49

Η Porsche ανακοίνωσε σήμερα ότι θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία που θα σταματήσει να πουλά ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα, τρία χρόνια μετά το σκάνδαλο ντίζελγκεϊτ. «Η Πόρσε δεν θα χρησιμοποιείται πλέον το ντίζελ», δήλωσε στην κυριακάτικη έκδοση της Bild ο επικεφαλής της εταιρείας που ανήκει στη Volkswagen Όλιβερ Μπλούμε. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας επεσήμανε ότι η Πόρσε επιθυμεί να επικεντρωθεί στα βενζινοκίνητα και στα υβριδικά αυτοκίνητα 

Παράλληλα, από το 2019 θα εστιάσει το ενδιαφέρον της στα καθαρά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Δεν αναπτύξαμε ποτέ ούτε παράγαμε οι ίδιοι κινητήρες ντίζελ, όμως η εικόνα της Πόρσε επλήγη. Η κρίση με το ντίζελ μας δημιούργησε πολλά προβλήματα», εξήγησε, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία δεν διαθέτει ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα από τον Φεβρουάριο ου 2018, μια κίνηση που έχει γίνει δεκτή με ικανοποίηση από τους πελάτες της.

Η Πόρσε γίνεται με αυτό τον τρόπο η πρώτη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που παύει να χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία, την ώρα που η ίδια η Volkswagen τονίζει ότι δεν επιθυμεί να σταματήσει να χρησιμοποιεί κινητήρες ντίζελ, όπως και οι ανταγωνιστές της BMW και Daimler.

Η απόφαση της Πόρσε είναι κυρίως συμβολική, καθώς η εταιρεία δεν διέθετε πολλά αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ, όμως αναμένεται να επιφέρει νέο πλήγμα στις πωλήσεις των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων, οι οποίες έχουν ήδη μειωθεί μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε το φθινόπωρο του 2015.

Τότε η Volkswagen είχε παραδεχθεί ότι είχε εξοπλίσει τους κινητήρες 11 εκατομμυρίων ντιζελοκίνητων οχημάτων της με ένα λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των τεστ για τις εκπομπές ρύπων.

Η εταιρεία έχει ήδη καταβάλει 27 δισεκατομμύρια ευρώ σε ανακλήσεις οχημάτων και δικαστικά έξοδα, κυρίως στις ΗΠΑ, ενώ βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη δίκες στη Γερμανία.

Εξάλλου η Ε.Ε. ξεκίνησε, στα μέσα του μήνα, έρευνα για μια ενδεχόμενη συνεννόηση ανάμεσα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW, Daimler και VW Group (Volkswagen, Audi και Porsche) με σκοπό να αποφύγουν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό, όσον αφορά στις τεχνολογίες μείωσης των ρυπογόνων εκπομπών.