Ο τύπος της φόρτισης θα ποικίλει ανάλογα με το χρόνο που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας και οι χρήστες θα επιλέξουν ανάμεσα στη γρήγορη φόρτιση, δηλαδή, με ισχύ 50 kW, την εξαιρετικά ταχεία, με ισχύ 150 kW και την «έξτρα» εξαιρετικά ταχεία, ισχύος 350 kW.
Σύμφωνα με το σχέδιο, οι σταθμοί θα τοποθετηθούν κατά μήκος των κύριων εθνικών οδών της Ισπανίας.
Εκπρόσωπος της Iberdrola δήλωσε πως το σχέδιο προβλέπεται να καλύψει τις πρωτεύουσες των επαρχιών της χώρας και τους δημόσιους χώρους πρόσβασης, στις κύριες ισπανικές πόλεις.
Ανάλογα με το όχημα και τους διαφορετικούς τύπους φόρτισης, τα οχήματα θα μπορούσαν να αποκτήσουν πλήρη φόρτιση από 5 έως 40 λεπτά. Κάθε σταθμός μπορεί να εξυπηρετήσει δύο ή μέχρι επτά οχήματα τη φορά.
Η συνολική επένδυση για το έργο εκτιμάται πως θα ανέλθει στα 10 εκατ. ευρώ και θα αποτελεί μέρος του σχεδίου της εταιρείας που προβλέπει την εγκατάσταση, έως το 2021, 25.000 σταθμών φόρτισης για ιδιωτική, επαγγελματική και δημόσια χρήση.