Την Έναρξη της Κυκλοφορίας Τρένων που Κινούνται με Υδρογόνο ως το 2021 Προωθεί η Γερμανία

Την Έναρξη της Κυκλοφορίας Τρένων που Κινούνται με Υδρογόνο ως το 2021 Προωθεί η Γερμανία
energia.gr
Τρι, 12 Δεκεμβρίου 2017 - 08:32
Τα σχέδια της αρμόδιας για τις μεταφορές αρχής που προβλέπουν την αντικατάσταση -από το Δεκέμβριο του 2021- των παραδοσιακών ντιζελοκίνητων συρμών από τρένα που κινούνται με υδρογόνο έχουν ήδη δρομολογηθεί, όπως δήλωσε η εταιρεία σιδηροδρομικών κατασκευών Alstom.

Τα σχέδια της αρμόδιας για τις μεταφορές αρχής που προβλέπουν την αντικατάσταση -από το Δεκέμβριο του 2021- των παραδοσιακών ντιζελοκίνητων συρμών από τρένα που κινούνται με υδρογόνο έχουν ήδη δρομολογηθεί, όπως δήλωσε η εταιρεία σιδηροδρομικών κατασκευών Alstom.

Οι αμαξοστοιχίες με υδρογόνο θα λειτουργούν 100% χωρίς εκπομπές και θα ξεκινήσουν να εξυπηρετούν τους πρώτους επιβάτες στην Κάτω Σαξονία, δήλωσε η Alstom.

Σύμφωνα με τη δήλωση, η Alstom θα κατασκευάσει συνολικά 14 αμαξοστοιχίες κυψελών καυσίμου που θα ονομάζονται Coradia iLint, για λογαριασμό της Αρχής Τοπικών Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας ( Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen, LNVG).

Τα τρένα υδρογόνου θα κατασκευαστούν στο Salzgitter και προγραμματίζεται να μεταφέρουν τους επιβάτες μεταξύ Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervorde και Buxtehude από το Δεκέμβριο του 2021.

Θα αντικαταστήσουν πολλούς ντιζελοκίνητους συρμούς της αρχής μεταφορών Elbe-Weser-Verkehrsbetriebe (evb) και θα εκμηδενίζουν τις εκπομπές ρύπων στην καθημερινή λειτουργία τους, σύμφωνα με τη δήλωση.

«Η τροφοδοσία του τρένου με υδρογόνο θα εξασφαλιστεί από ένα δικό του σταθμό ανεφοδιασμού από τον όμιλο Linde. Το Coradia iLint μπορεί να καλύψει έως και 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα της δεξαμενής καυσίμου και μπορεί να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα έως 140 km/ h», καταλήγει η δήλωση.