Στην περίπτωση που δεν υπάρξει ενδιαφέρον και στο νέο διαγωνισμό για την εταιρία, τότε οι λύσεις που εξετάζονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι περισσότερο δυσάρεστες. Οι πιθανοί μνηστήρες.
Ενώ όλοι περιμένουν να ανοίξει σήμερα η προσφορά της Cosco ώστε να γνωρίζουμε και το τίμημα που προσφέρουν οι Κινέζοι για τον ΟΛΠ, την Παρασκευή εκπνέει η αρχική προθεσμία κατάθεσης δεσμευτικών οικονομικών προσφορών για τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO (την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ).
Οσοι παρακολουθούν το διαγωνισμό υποστηρίζουν πως η διοίκηση του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ), όπως είχε αφήσει να εννοηθεί προ ημερών και ο Στέργιος Πιτσιόρλας, θα προχωρήσει σε παράταση του διαγωνισμού για τις δύο εταιρείες. Ούτως ή άλλως δεν έχουν εγκριθεί ακόμα οι διεταιρικές συμβάσεις μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO που αποτελούν προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Όπως είχε γράψει προ ημερών το Euro2day.gr, κάθε φορά που τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών συνεδριάζουν για το θέμα διακόπτονται από τους συνδικαλιστές ή αποφεύγουν να λάβουν απόφαση!
Από τους τρεις ομίλους που είχαν περάσει στην τελική φάση της διαδικασίας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι ουδέποτε ενδιαφέρθηκαν ουσιαστικά (κυκλοφορεί η φήμη πως έστειλαν μια προσφορά για πολιτικούς λόγους…), η ρουμανική GFR έχει σοβαρά προβλήματα, ενώ οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (κατέβηκαν σε κοινοπραξία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) έχουν στην ουσία αποσυρθεί, έστω και αν δεν το ανακοίνωσαν επίσημα.
Οι Αμερικανοί της Watco λέγεται πως ενδιαφέρονται, αλλά δε μπορούν να ενταχθούν σε υφιστάμενο σχήμα στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού.
Αντίθετα, οι Γάλλοι της Alstom (σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου) και η Siemens διατηρούν το ενδιαφέρον τους για τη ROSCO.
Η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ φαίνεται πως θα δώσει παράταση, αλλά ήδη ετοιμάζεται για την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού με διαδικασίες - εξπρές.Στην περίπτωση που δεν υπάρξει ενδιαφέρον και στο νέο διαγωνισμό, τότε οι λύσεις που εξετάζονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι περισσότερο δυσάρεστες.
(Πηγή: euro2day.gr)