Πεμ, 27 Ιανουαρίου 2022 - 14:49
Το 1992, η προεκλογική εκστρατεία του Κλίντον υιοθέτησε το σλόγκαν «It’s the economy, stupid» (Είναι η οικονομία, ηλίθιε) για να προσδιορίσει τον κεντρικό άξονα της υποψηφιότητάς του. Η διαμάχη σχετικά με το αμερικανικό «non paper» για τον αγωγό EastMed και η σειρά επικοινωνιακών φιάσκων που ακολούθησαν συνθέτουν ένα σενάριο που κάποιος θα περίμενε να δει στην πολιτική κωμική σειρά του HBO «Veep», σίγουρα όμως όχι στο ντοκιμαντέρ για την εκστρατεία του Κλίντον «War Room». Παρ’ όλα αυτά, αν επικεντρωθούμε στο πιο σημαντικό σε αυτή την κωμικοτραγική διπλωματία, «δεν είναι ο αγωγός, ηλίθιε»