Η κυβέρνηση συζητά με τους θεσμούς στη βάση ενός «εναλλακτικού σχεδίου για έναν νέο δημόσιο ΑΔΜΗΕ», επισημαίνει σε συνέντευξή του ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνος Σκουρλέτης, υποστηρίζοντας, παράλληλα, πως ένας ιδιώτης μάνατζερ «δεν έχει τίποτα να προσφέρει». Τι είπε για τις διαβουλεύσεις με την κοινοπραξία του αγωγού ΤΑΡ

Η κυβέρνηση συζητά με τους θεσμούς στη βάση ενός « εναλλακτικού σχεδίου για έναν νέο δημόσιο ΑΔΜΗΕ», επισημαίνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Kontra News, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνος Σκουρλέτης. 

Ο κ. Σκουρλέτης σημειώνει ότι κατ' αρχάς « αποφύγαμε την ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ» και τώρα, πλέον, «συζητάμε [...] στη βάση ενός εναλλακτικού σχεδίου για έναν νέο δημόσιο ΑΔΜΗΕ». 

Όπως αναφέρει ο υπουργός, «σχεδόν στο σύνολο των ευρωπαϊκών χωρών τα δίκτυα είναι δημόσια, με δημόσιο μάνατζμεντ» και προσθέτει ότι «γνωρίζουμε πολύ καλά ποιες είναι οι αναγκαίες επενδύσεις για την διασύνδεση για παράδειγμα της Κρήτης ή με άλλες γειτονικές μας χώρες, ο δε ΑΔΜΗΕ ήδη υλοποιεί ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων». 

«Όλα αυτά τα αναφέρω για να καταδείξω πως δεν έχει να προσφέρει τίποτα ένας ιδιώτης μάνατζερ στον ΑΔΜΗΕ. Επομένως όποιος υποστηρίζει μια τέτοια πρόταση ενδεχομένως το κάνει για να βάλει τη λογική της ιδιωτικοποίησης από το παράθυρο», προσθέτει.

Σε ό,τι αφορά τις διαβουλεύσεις με την κοινοπραξία του αγωγού TAP, ο κ. Σκουρλέτης επισημαίνει ότι «παραλάβαμε μια σύμβαση από την προηγούμενη κυβέρνηση με συγκεκριμένα όρια και πλαίσιο» και εκφράζει την πεποίθηση ότι «είναι βέβαιο πως εμείς θα την κάναμε αλλιώς».

Σύμφωνα με τον υπουργό Ενέργειας, διπλασιάστηκαν «τα ποσά της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που θα λάβουν οι δήμοι από τους οποίους θα διέλθει ο αγωγός» και επίσης η κοινοπραξία θα «καταβάλει αποζημίωση για τη δημόσια γη που δεν προβλεπόταν καθώς επίσης και για τη διέλευση από τα δάση».

«Τα μεγάλα οφέλη», καταλήγει ο κ. Σκουρλέτης, «θα προέλθουν από την ανάθεση σε ελληνικές εταιρείες ενός μεγάλου μέρους της κατασκευής του αγωγού, αλλά και από τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν.»

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr