Στο νέο επενδυτικό πλάνο του Ομίλου, που επικεντρώνεται
στην παραγωγή υποβρυχίων καλωδίων υψηλής τάσης, αναφέρθηκε η Ελληνικά
Καλώδια στο πλαίσιο παρουσίασης στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.
Η εταιρία παρουσίασε επίσης στην ΕΘΕ, τα οικονομικά αποτελέσματα για
τη χρήση 2011, τη πορείας της με βάση τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς, τη
γενικότερη στρατηγικής της, καθώς καιτις προοπτικές της για τα επόμενα
έτη.
Ο Όμιλος Ελληνικά Καλώδια το 2011 συνέχισε την αναπτυξιακή του
πορεία, βελτιώνοντας τα οικονομικά του μεγέθη παρά τις αντίξοες οικονομικές
συνθήκες. Το έτος χαρακτηρίστηκε από την εξαγορά της FULGOR A.E., η οποία
αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στη μελλοντική πορεία του Ομίλου, καθώς και
από τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των βασικών εταιριών του Ομίλου.
Για τη χρήση 2011, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 415 εκατ. Ευρώ για
το 2011, σημειώνοντας αύξηση 18% έναντι του 2010, η οποία οφείλεται στις
αυξημένες πωλήσεις του Ομίλου σε χώρες του εξωτερικού, καθώς και στην ενοποίηση
της νέας θυγατρικής FULGOR A.Ε., η οποία εξαγοράστηκε στις 29 Ιουλίου 2011. Οι
πωλήσεις σε χώρες εκτός Ελλάδας ανήλθαν στο 71% των συνολικών πωλήσεων έναντι
61% το 2010.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και
επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε
20,9 εκατ. Ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 58% έναντι του 2010, ενώ το αποτέλεσμα
εκμετάλλευσης (EBIT) ανήλθε σε 11,8 εκατ. Ευρώ, αυξημένο κατά 130% έναντι του
2010. Η βελτίωση αυτή των αποτελεσμάτων οφείλεται τόσο στην αύξηση των πωλήσεων
όσο και στη βελτίωση των περιθωρίων παρά τον έντονο ανταγωνισμό και τις
ανοδικές τάσεις των πρώτων υλών, λόγω αυξημένων πωλήσεων προϊόντων προστιθέμενης
αξίας.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 3,6 εκατ. Ευρώ έναντι
568 χιλ. Ευρώ το 2010, ενώ τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και
δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 3,3 εκατ. Ευρώ ή 0,117 Ευρώ ανά μετοχή έναντι
374 χιλ. Ευρώ ή 0,014 Ευρώ ανά μετοχή το 2010.
Οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2011 ανήλθαν σε 8,1 εκατ. Ευρώ σε
επίπεδο Ομίλου και αφορούσαν κυρίως αγορά μηχανολογικού εξοπλισμού με στόχο την
αύξηση των προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας στη γκάμα των προϊόντων, καθώς
και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και την αύξηση της δυναμικότητας των
εργοστασίων του Ομίλου.