Μόνο μια χούφτα αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πιθανό να διατηρήσουν φιλόδοξες επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, εγείροντας αμφιβολίες για το εάν η τρέχουσα «ευφορία» της βιομηχανίας θα αποφέρει διαρκή οφέλη αναφέρει το Reuters. Μέχρι το 2029, μόνο το 5% των αυτοκινητοβιομηχανιών θα διατηρήσουν ισχυρή ανάπτυξη επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη, από

πάνω από 95% σήμερα, ανέφερε η εταιρεία τεχνολογικής έρευνας Gartner στην έκθεσή της σχετικά με τις προβλέψεις της για τον κλάδο για το 2026.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες με ισχυρά θεμέλια λογισμικού, ηγεσία με τεχνολογική εξειδίκευση και «συνεπή μακροπρόθεσμη εστίαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη» αναμένεται να σημειώσουν πρόοδο, ενδεχομένως βαθύνοντας ένα ανταγωνιστικό χάσμα στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η Volkswagen και άλλοι παλαιοί κατασκευαστές, γνωστοί εδώ και καιρό για τις δεξιότητές τους στη μηχανική και όχι στο λογισμικό, αγωνίζονται να φτάσουν τους νέους τεχνολογικά προσανατολισμένους ανταγωνιστές τους, όπως η Tesla και η BYD.

Πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν, αλλά εσωτερικά εμπόδια και ξεπερασμένες νοοτροπίες τις κρατούν πίσω, δήλωσε στο Reuters ο αναλυτής της Gartner, Pedro Pacheco.

Η επιτυχία απαιτεί από τις εταιρείες να γίνουν οργανισμοί με «ψηφιακή προτεραιότητα», εξαλείφοντας τα εσωτερικά εμπόδια και δίνοντας προτεραιότητα στην τεχνολογία στα υψηλότερα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένων των άμεσων γραμμών αναφοράς των ηγετών λογισμικού στους διευθύνοντες συμβούλους, δήλωσε ο Pacheco.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr