Η επιβράδυνση συνδέεται με τη συρρίκνωση του ενδιαφέροντος για τα μοντέλα της εταιρείας σε όλη την Κίνα.
Την ίδια στιγμή, η Geely Automobile Holdings Ltd. έχει προωθήσει νέες εκδόσεις των αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής της, ενώ τεράστια επιτυχία σημειώνει το μοντέλο YU7 της Xiaomi Corp. Και οι δύο εξελίξεις έχουν μειώσει το μερίδιο της BYD στα φθηνότερα και πιο premium τμήματα της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Και καθώς απομένει μόλις ένας μήνας ως το τέλος του έτους, η BYD πρέπει τώρα να πωλήσει περίπου 418.000 ακόμη αυτοκίνητα τον Δεκέμβριο για να επιτύχει τον αναθεωρημένο, σιωπηρά, στόχο των 4,6 εκατομμυρίων για το σύνολο του έτους.
Δύο συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης των κερδών έχουν αυξήσει περαιτέρω την πίεση, καθώς η Κίνα αυστηροποιεί τους κανόνες σχετικά με τις μεγάλες εκπτώσεις, την ίδια στρατηγική που βοήθησε την BYD να κερδίσει έδαφος τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα σχέδια επέκτασης της BYD στο εξωτερικό αντιμετωπίζουν επίσης εμπόδια, κυρίως λόγω των αμερικανικών δασμών σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική.