Για πρώτη φορά, η Volkswagen μπορεί πλέον να αναπτύξει πλήρως νέα οχήματα εκτός Γερμανίας και όπως ισχυρίζεται μπορεί να μειώσει το κόστος ανάπτυξης έως και 50% κατασκευάζοντας ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα. Μετά τα εγκαίνια του πρώτου Εργαστηρίου Δοκιμών στο Χεφέι της Κίνας την Τρίτη, η Volkswagen δήλωσε για πρώτη φορά

ότι μπορεί πλέον να αναπτύσσει και να λανσάρει νέα οχήματα εκτός της εγχώριας αγοράς της.

Η στρατηγική «Στην Κίνα για την Κίνα» της Volkswagen κερδίζει έδαφος. Το νέο κέντρο ανάπτυξης επιτρέπει στην εταιρεία να αναπτύσσει, να δοκιμάζει και να κατασκευάζει τοπικά έξυπνα συνδεδεμένα οχήματα.

Το ορόσημο «μας κάνει ακόμη πιο γρήγορους και πιο αποτελεσματικούς», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Όλιβερ Μπλουμ κατά την τελετή έναρξης. Η Volkswagen ισχυρίστηκε ότι η νέα εγκατάσταση μπορεί να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης κατά 30%, μειώνοντας παράλληλα το κόστος έως και 50%, αξιοποιώντας την τοπική τεχνολογία και τους προμηθευτές.

Η Volkswagen Group China Technology Company (VCTC) είναι ο πιο ολοκληρωμένος κόμβος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, αφιερωμένος αποκλειστικά σε ηλεκτρικά, έξυπνα και συνδεδεμένα οχήματα.

Συνεργαζόμενη με τοπικές εταιρείες τεχνολογίας και προμηθευτές, η VW στοχεύει να συμβαδίσει με τις «τάσεις που καθορίζουν την αγορά» της Κίνας, όπως η αυτόνομη οδήγηση, η ψηφιοποίηση, οι λειτουργίες του ψηφιακού πιλοτηρίου και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS).

Η Volkswagen λανσάρει τη νέα China Electric Architecture (CEA), την πρώτη της πλατφόρμα που καθορίζεται από λογισμικό, με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν εντός 18 μηνών.

Σύμφωνα με την VW, η νέα διαδικασία ανάπτυξης οχημάτων που καθορίζεται από λογισμικό μπορεί να συντομεύσει τον κύκλο ανάπτυξης κατά 30%. Αξιοποιώντας την τοπική ανάπτυξη και τους προμηθευτές στα αρχικά στάδια, ο γερμανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας ισχυρίστηκε ότι «το κόστος ενός νέου αυτοκινήτου μπορεί να μειωθεί έως και 50%» για συγκεκριμένα έργα.

«Τα νέα εργαστήρια προσφέρουν στις ομάδες μηχανικών μας ένα εντελώς νέο επίπεδο ολοκλήρωσης», δήλωσε ο Thomas Ulbrich, CTO του Volkswagen Group China, προσθέτοντας: «Μπορούμε πλέον να εκτελούμε παράλληλα διαδικασίες επικύρωσης λογισμικού, υλικού και πλήρους οχήματος, να συντομεύουμε τους βρόχους λήψης αποφάσεων και να φέρνουμε τις καινοτομίες σε ωριμότητα πολύ πιο γρήγορα».

Ο κόμβος της Volkswagen εκτείνεται σε 100.000 τ.μ. και περιλαμβάνει πάνω από 100 εργαστήρια για δοκιμές λογισμικού-υλικού, επικύρωση μπαταρίας και συστήματος μετάδοσης κίνησης, καθώς και πλήρη επαλήθευση πλατφόρμας.

Στο Κέντρο Δοκιμών Ενσωμάτωσης Μπαταριών & Κινητήρα, οι μηχανικοί της VW μπορούν να δοκιμάσουν έως και 500 συστήματα μπαταριών κάθε χρόνο. Οι δοκιμές καλύπτουν όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της απόδοσης, της διάρκειας ζωής, της ασφάλειας και της περιβαλλοντικής ανθεκτικότητας. Δοκιμάζουν επίσης το E-Drive, τη θερμική διαχείριση, τα ηλεκτρονικά και τα εξαρτήματα των στοιχείων της μπαταρίας.

Η Volkswagen θα χρησιμοποιήσει τον νέο κόμβο για την ανάπτυξη και εξαγωγή οχημάτων σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Μέση Ανατολή και η Νοτιοανατολική Ασία.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr