Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, με τιμές από 229.800 RMB (32.300 $) έως 272.800 RMB (38.400 $).
Όλα τα μοντέλα είναι τετρακίνητα, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κοστίζει επιπλέον 10.000 γιουάν (1.400 δολάρια). Η Ford προσφέρει στους αγοραστές πριν από την πώληση μερικά πολύ ωραία οφέλη, όπως ένα πακέτο εμπειρίας κάμπινγκ (με πρόσθετη σκηνή οροφής), ένα δώρο Mountain Kitchen Multi-Function Tailgate, ένα πακέτο διανυκτέρευσης (για το όχημά σας) και πολλά άλλα.
Το ηλεκτρικό Ford Bronco έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με την τυπική 4θυρη έκδοση που πωλείται στις ΗΠΑ, με μήκος 5.025 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.815 mm.
Αν και μπορεί να φαίνεται το ίδιο, η έκδοση EV αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία LFP 105,4 kWh από την FinFreams της BYD, παρέχοντας αυτονομία CLTC έως και 650 χλμ. (404 μίλια).
Είναι εξοπλισμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και έναν πίσω, που αποδίδουν συνολικά 445 ίππους (332 kW).
Η έκδοση EREV συνδυάζει μια μπαταρία 43,7 kWh με έναν κινητήρα 1.5T, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 220 km (137 μίλια) και συνδυασμένη αυτονομία οδήγησης CLTC 1.220 km (758 μίλια).
Ορισμένες από τις υψηλότερες εκδόσεις διαθέτουν το σύστημα ADAS Fuyu της Ford, το οποίο έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για αγοραστές στην Κίνα, με σύστημα LiDAR τοποθετημένο στην οροφή και πάνω από 30 αισθητήρες και κάμερες. Διαθέτει ακόμη και ένα ωραίο «ημερολόγιο εκτός δρόμου» που δείχνει στους οδηγούς πάνω από 20 δημοφιλείς διαδρομές σε όλη την Κίνα.
Το εσωτερικό είναι ειδικά προσαρμοσμένο για τους Κινέζους αγοραστές με κεντρικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 15,6 ιντσών και μικρότερη οθόνη ενδείξεων για τον οδηγό. Προσφέρει επίσης μια τεράστια οθόνη AR (HUD) 70 ιντσών.
Το ηλεκτρικό SUV με τετρακίνηση έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η Ford στοχεύει στην αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της στην Κίνα. Η Ford συνεργάζεται με τοπικούς εταίρους σε νέες τεχνολογίες, σχέδια και ιδέες για συστήματα μετάδοσης κίνησης για τις παγκόσμιες αγορές.
Οι πωλήσεις της Ford στην Κίνα έχουν μειωθεί κατά 14% έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, αλλά τα νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του Bronco, αναμένεται να βοηθήσουν στην ανατροπή της κατάστασης. Η γκάμα της Ford στην Κίνα αποτελείται κυρίως από οχήματα βενζινοκίνητα, τα οποία γρήγορα έχασαν την εύνοια των αγοραστών, με αποτέλεσμα να στραφούν σε πιο προηγμένα, πιο αποδοτικά και συχνά χαμηλότερα σε τιμή εγχώρια ηλεκτρικά οχήματα.