Έτσι, σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης, η επόμενη γενιά του Megane -όπως και του Scenic- θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα που θα υποστηρίζει τόσο καθαρά ηλεκτρικές όσο και υβριδικές εκδόσεις.
Μεταξύ των πιθανών υβριδικών λύσεων ξεχωρίζει η περίπτωση ενός range-extender συστήματος, όπου ένας μικρός βενζινοκινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά για φόρτιση της μπαταρίας, χωρίς να κινεί τους τροχούς.
Η στρατηγική αυτή στοχεύει στη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού, προσφέροντας περισσότερες επιλογές σε όσους θέλουν ηλεκτρική οδήγηση, αλλά χωρίς το άγχος της φόρτισης.
Μια προσέγγιση που θυμίζει την τεχνολογία e-Power της Nissan, αλλά ενδεχομένως τα μηχανικά μέρη να προέρχονται από την συνεργασία της Renault με την Horse (και την Geely).
Μέχρι τότε, η Renault σχεδιάζει facelift για το τρέχον Megane E-Tech, μαζί με την προσθήκη μεγαλύτερης μπαταρίας ώστε να αυξηθεί η αυτονομία πάνω από τα σημερινά περίπου 460 χιλιόμετρα.
newsauto.gr