Τρία χρόνια μετά τη μετατροπή του Renault Megane σε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η γαλλική εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει ξανά υβριδικές επιλογές στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται μέσα στην επόμενη τριετία. Η απόφαση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι, ενώ τα μικρότερα ηλεκτρικά -όπως τα Renault 4 και 5- έχουν ισχυρή ζήτηση, το Megane δυσκολεύεται να προσελκύσει οδηγούς που παραμένουν επιφυλακτικοί απέναντι στα EVs.

Έτσι, σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης, η επόμενη γενιά του Megane -όπως και του Scenic- θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα που θα υποστηρίζει τόσο καθαρά ηλεκτρικές όσο και υβριδικές εκδόσεις.

Μεταξύ των πιθανών υβριδικών λύσεων ξεχωρίζει η περίπτωση ενός range-extender συστήματος, όπου ένας μικρός βενζινοκινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά για φόρτιση της μπαταρίας, χωρίς να κινεί τους τροχούς.

Η στρατηγική αυτή στοχεύει στη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού, προσφέροντας περισσότερες επιλογές σε όσους θέλουν ηλεκτρική οδήγηση, αλλά χωρίς το άγχος της φόρτισης.

Μια προσέγγιση που θυμίζει την τεχνολογία e-Power της Nissan, αλλά ενδεχομένως τα μηχανικά μέρη να προέρχονται από την συνεργασία της Renault με την Horse (και την Geely).

 
Μέχρι τότε, η Renault σχεδιάζει facelift για το τρέχον Megane E-Tech, μαζί με την προσθήκη μεγαλύτερης μπαταρίας ώστε να αυξηθεί η αυτονομία πάνω από τα σημερινά περίπου 460 χιλιόμετρα.

 

newsauto.gr

 

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr