(συμπεριλαμβανομένων της Νορβηγίας, της Γαλλίας, της Σουηδίας και της Ολλανδίας) σε σύγκριση με 6.549 στις ίδιες ακριβώς αγορές τον Οκτώβριο του 2024.
Ακολουθούν οι αγορές που ανακοίνωσαν μέχρι στιγμής στοιχεία για τον Οκτώβριο του 2025:
- Γαλλία: Ανάπτυξη 83,7% (1.784 έναντι 971) 
 
- Ισπανία: Πτώση 30,6% (393 έναντι 566) 
 
- Ιταλία: Πτώση 47,1% (256 έναντι 484) 
 
- Ολλανδία: Πτώση 47,9% (645 έναντι 1.238) 
 
- Νορβηγία: Πτώση 50,2% (671 έναντι 1.348) 
 
- Πορτογαλία: Πτώση 58,7% (144 έναντι 349) 
 
- Αυστρία: Πτώση 64,5% (97 έναντι 273) 
 
- Φινλανδία: Πτώση 67,6% (47 έναντι 145) 
 
- Σουηδία: Πτώση 88,7% (133 έναντι 1.175) 
 
Το μόνο θετικό στοιχείο τον Οκτώβριο για την Tesla ήταν η γαλλική αγορά, η οποία σημείωσε σημαντική ανάπτυξη λόγω ενός νέου προγράμματος κινήτρων για ηλεκτρικά οχήματα για άτομα με χαμηλό έως μεσαίο εισόδημα.
Στις υπόλοιπες αγορές τα αποτελέσματα ήταν απλά καταστροφικά.
Ενώ ορισμένοι αναλυτές προσπαθούν να προωθήσουν την ιδέα ότι οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Tesla έχουν πλέον φτάσει στο κατώτατο σημείο τους μετά από δύο χρόνια πτώσης, οι περισσότερες αγορές που αναφέρουν τον Οκτώβριο παρουσιάζουν τον χειρότερο μήνα ταξινομήσεων Tesla φέτος. Αυτό περιλαμβάνει ακόμη και μήνες πριν από τη διαθεσιμότητα του ανανεωμένου Model Y.
Περιλαμβάνει επίσης τη Νορβηγία, η οποία υπήρξε μία από τις πιο υγιείς αγορές της Tesla εν μέσω της πτώσης της στην Ευρώπη.
Εξετάζοντας τα στοιχεία από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα (YTD) για όλη την Ευρώπη, οι συνολικές ταξινομήσεις της Tesla έχουν μειωθεί κατά 30% κατά τους πρώτους δέκα μήνες, από πάνω από 255.000 μονάδες μέχρι τότε το 2024 σε μόλις 177.000 φέτος.