ευκαιρίες στην αγορά και οδηγούν στην απόφασή της να εισέλθει στην αγορά, αρχικά ναυλώνοντας δύο πλοία.
Η εταιρεία που επικαλείται την εμπειρία της για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες στο LNG σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, επιβεβαίωσε τη ναύλωση δύο πλοίων ως τη ραχοκοκαλιά της αρχικής της δυνατότητας εφοδιασμού με LNG στη θάλασσα. Ωστόσο, για να διασφαλίσει τη συνέχεια της υπηρεσίας και να καλύψει τις ανάγκες των πελατών, η εταιρεία δήλωσε πριν από την παράδοση των νέων πλοίων, ότι αναπτύσσει επίσης ενεργά «συμπληρωματικές λύσεις εφοδιασμού». Η στρατηγική θα επιτρέψει την έγκαιρη είσοδο στην αγορά για την ExxonMobil και θα υποστηρίξει τους πελάτες που είναι έτοιμοι να υιοθετήσουν το LNG ως καύσιμο πλοίων.
Το πρώτο πλοίο, ναυλωμένο από την Avenir LNG, έχει προγραμματιστεί για παράδοση το πρώτο τρίμηνο του 2027, ακολουθούμενο από ένα δεύτερο πλοίο από την Evalend Shipping το τέταρτο τρίμηνο του 2027. Επιπλέον, η ExxonMobil αναφέρει ότι σχεδιάζει να επεκτείνει τον στόλο ανεφοδιασμού LNG με την πάροδο του χρόνου για να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών.
Η Avenir κατέχει και λειτουργεί επί του παρόντος έναν στόλο πέντε πλοίων ανεφοδιασμού και μεταφοράς LNG, και τον Απρίλιο του 2024 ανακοίνωσε παραγγελία για δύο πλοία των 20.000 cbm. Τα πλοία, που κατασκευάζονται στην Κίνα στα ναυπηγεία Nantong CIMC Sinopacific Offshore & Engineering, αναμένεται να παραδοθούν το τέταρτο τρίμηνο του 2026 και το πρώτο τρίμηνο του 2027. Η Avenir πρωτοστάτησε με πλοία των 20.000 cbm πριν από αρκετά χρόνια, προτού πουλήσει το πρώτο της ζευγάρι σε Κινέζους φορείς εκμετάλλευσης. Η εταιρεία τονίζει ότι μειώνει τον κίνδυνο του προγράμματος νέων πλοίων μέσω μακροπρόθεσμων ναυλώσεων που παρέχουν επίσης βιώσιμη ταμειακή ροή.
Το πρώτο από τα νέα πλοία της Avenir θα λειτουργεί από την Vitol International Shipping με επταετή ναύλωση που μπορεί να παραταθεί έως και 10 χρόνια συνολικά. Η SeaRiver Maritime, θυγατρική της ExxonMobil στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, συμφώνησε να παραλάβει το δεύτερο πλοίο με πολυετή ναύλωση όταν παραδοθεί το 2027.
Η Avenir ανέφερε όταν παραγγέλθηκαν τα πλοία ότι θα διαθέτουν νέα σχέδια δεξαμενών τύπου C και χαμηλότερους ρυθμούς εξάτμισης. Εκτός από τις τελευταίες τεχνολογίες κινητήρων, η μορφή του κύτους έχει βελτιστοποιηθεί και ενσωματώνει υποψύκτες που θα προσφέρουν μειώσεις εκπομπών άνθρακα και θα ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες φορτίου σε σύγκριση με άλλα πλοία ίδιου μεγέθους. Ο σχεδιασμός του πλοίου επιτρέπει τη συμβατότητα και την ευελιξία για τη φόρτωση και εκφόρτωση LNG και BioLNG σε ένα ευρύ φάσμα πλοίων και τερματικών σταθμών παραλαβής.
Η απόφαση μιας μεγάλης ενεργειακής εταιρείας να εισέλθει στον τομέα του ανεφοδιασμού καυσίμων θεωρείται ως μια ακόμη επιβεβαίωση του μακροπρόθεσμου ρόλου που είναι πιθανό να αναλάβουν το LNG και αργότερα το bio-LNG στη στρατηγική καυσίμων του ναυτιλιακού τομέα. Η επιχείρηση ανεφοδιασμού LNG από πλοίο σε πλοίο εμφανίστηκε πριν από 15 χρόνια και σήμερα ο DNV αναφέρει ότι υπάρχουν 62 πλοία ανεφοδιασμού LNG σε λειτουργία με 185 λιμάνια που παρέχουν επί του παρόντος δυνατότητες ανεφοδιασμού LNG.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία συνεχίζει να υιοθετεί το LNG. Ο DNV εκτιμά ότι ο αριθμός των πλοίων που λειτουργούν με LNG, που ανέρχεται σήμερα σε 788, θα σχεδόν διπλασιαστεί τα επόμενα οκτώ χρόνια. Το βιβλίο παραγγελιών ανέρχεται σήμερα σε 688 πλοία διπλού καυσίμου LNG, με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να προηγούνται, ακολουθούμενα από τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, αλλά το LNG έχει υιοθετηθεί από σχεδόν κάθε τμήμα της εμπορικής ναυτιλίας.