Η Panasonic αξίζει σημαντικά εύσημα για την ηλεκτρική επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία αυτή τη χιλιετία.
Όταν η Tesla επιδίωξε να ενσωματώσει μπαταρίες ιόντων λιθίου σε ηλεκτρικά οχήματα, η Panasonic ήταν ο μόνος κατασκευαστής κυψελών μπαταριών που συμμετείχε στην προσπάθεια.
Η συνεργασία βοήθησε την Panasonic να επεκτείνει σημαντικά την επιχείρησή της με μπαταρίες, αλλά οι Κορεάτες και Κινέζοι κατασκευαστές μπαταριών σύντομα την ξεπέρασαν.
Τώρα, η εταιρεία επιδιώκει να καλύψει το κενό με μια νέα, καινοτόμο σειρά μπαταριών.
Ο προτεινόμενος σχεδιασμός της Panasonic εξαλείφει την άνοδο κατά την κατασκευή. Αντ' αυτού, μια μεταλλική άνοδος λιθίου σχηματίζεται φυσικά μέσα στο κελί μετά την πρώτη φόρτιση. Αυτή η προσέγγιση απελευθερώνει χώρο για πιο ενεργά υλικά καθόδου - νικέλιο, κοβάλτιο και αλουμίνιο - αυξάνοντας την χωρητικότητα χωρίς να αλλάζει ο συνολικός όγκος της κυψέλης.
Η εταιρεία πιστεύει ότι αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας κατά 25%, η οποία θα μπορούσε να προσθέσει περίπου 90 μίλια αυτονομίας σε ένα Model Y (μέσω Reuters).
Εάν επιτευχθεί, η βελτίωση θα οδηγήσει σε αύξηση 25% στην χωρητικότητα της μπαταρίας, ενισχύοντας έτσι την αυτονομία του πιο προσιτού SUV της Tesla, του Model Y, κατά σχεδόν 90 μίλια (περίπου 145 χλμ.), με το τρέχον μέγεθος της μπαταρίας, δήλωσε η Panasonic.
Η Panasonic δηλώνει ότι η νέα τεχνολογία μπαταριών θα είναι διαθέσιμη μέχρι το τέλος του 2027. Δεν ανέφερε το κόστος.