οχημάτων Model 3 και Model Y που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη, συμπεριλαμβανομένων των εξαγωγών στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές, αυξήθηκαν κατά 22,6% από τον Ιούλιο σε 83.192 μονάδες τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας την Τρίτη.
Ο κορυφαίος κινέζος ανταγωνιστής BYD παρέτεινε την πτώση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά της, η οποία αντιπροσωπεύει σχεδόν το 80% των παγκόσμιων αποστολών της, για τέταρτο συνεχόμενο μήνα τον Αύγουστο.
Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και αντιδράσεων κατά της πολιτικής του Έλον Μασκ , οι πωλήσεις της Tesla σε όλη την Ευρώπη μειώθηκαν κατά 40,2% τον Ιούλιο σε ετήσια βάση και υστερούν σε σχέση με την BYD, παρά τη συνολική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην ήπειρο.
Στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Tesla μετά τις ΗΠΑ κατά το δεύτερο τρίμηνο σε όρους πωλήσεων, η εταιρεία που ειδικεύεται στα ηλεκτρικά οχήματα λάνσαρε μια ανανεωμένη έκδοση του Model Y, του best-seller, τον Ιανουάριο. Ωστόσο, η απόδοση των πωλήσεών της στην Κίνα ήταν ασταθής φέτος, καταγράφοντας χαμηλότερες παραδόσεις τους πρώτους επτά μήνες σε σχέση με πέρυσι.
Για να ενισχύσει τις πωλήσεις, η Tesla μείωσε την τιμή του Model 3 με κίνηση στους πίσω τροχούς και αυτονομία 830 χιλιομέτρων (516 μίλια) κατά 3,7% στην Κίνα τη Δευτέρα, λιγότερο από ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του στην Κίνα.
Ξεκίνησε τις πρώτες παραδόσεις του νέου εξαθέσιου Model YL με τιμή εκκίνησης 339.000 γιουάν την Τρίτη.
Το νέο SUV με μεγαλύτερο μεταξόνιο από το best-seller Model Y είναι 2,7% ακριβότερο από την πιο ακριβή έκδοση του SUV YU7 της Xiaomi.
Συγκεντρώνοντας πάνω από 240.000 παραγγελίες σε λιγότερο από μία ημέρα από την κυκλοφορία του YU7 στα τέλη Ιουνίου, το πρώτο SUV της Xiaomi θεωρείται ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Model Y, αφού το sedan SU7 ξεπέρασε σε πωλήσεις το Model 3 στην Κίνα σε μηνιαία βάση από τον Δεκέμβριο.