Είπε ότι, όπου είναι δυνατόν, η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για επενδύσεις σε «πραγματικές υποδομές, αποκαθιστώντας την αμερικανική ναυτιλιακή κυριαρχία».
«Τα σπάταλα αιολικά έργα χρησιμοποιούν πόρους που διαφορετικά θα μπορούσαν να διατεθούν για την αναζωογόνηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας της Αμερικής», δήλωσε ο Ντάφι.
«Ο Τζο Μπάιντεν και ο Πιτ Μπούτιτζιτζ έκαναν τα πάντα για να χρησιμοποιήσουν τα χρήματα των μεταφορών για την ατζέντα της Νέας Πράσινης Απάτης τους, αγνοώντας τις τρομερές ανάγκες της ναυπηγικής μας βιομηχανίας. Χάρη στον Πρόεδρο Τραμπ, δίνουμε προτεραιότητα σε πραγματικές βελτιώσεις υποδομών έναντι φανταστικών αιολικών έργων που κοστίζουν πολύ και προσφέρουν λίγα.»
Η κυβέρνηση Τραμπ έχει επαναπροσανατολίσει το Υπουργείο Μεταφορών (USDOT) και τη Ναυτιλιακή Διοίκηση (MARAD) στην ανοικοδόμηση της ναυπηγικής ικανότητας της Αμερικής, απελευθερώνοντας «πιο αξιόπιστες, παραδοσιακές μορφές ενέργειας».
Στο πλαίσιο της επανεξέτασης όλων των προγραμμάτων επιχορηγήσεων διακριτικής ευχέρειας με υποχρεωτικά και μη υποχρεωτικά έργα, το USDOT εντόπισε 12 επιχορηγήσεις και επιλογές έργων υπεράκτιας αιολικής ενέργειας που «δεν ευθυγραμμίζονταν» με τους στόχους και τις προτεραιότητες της διοίκησης.
Το USDOT απέσυρε ένα έργο στο πρόγραμμα Εθνικά Σημαντικών Έργων Εμπορευματικών Μεταφορών και Αυτοκινητοδρόμων (INFRA), το υπεράκτιο αιολικό έργο Humboldt Bay, με αποτέλεσμα συνολική ανάκληση περίπου 427 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η MARAD έχει αποσύρει έξι έργα και έχει τερματίσει πέντε στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης λιμενικών υποδομών (PIDP), με αποτέλεσμα τη συνολική ανάκληση 177 εκατομμυρίων δολαρίων και περίπου 75 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα.
Τα αποσυρθέντα έργα PIDP περιλαμβάνουν το έργο του λιμανιού διαλογής χάλυβα Sparrows Point, το έργο λειτουργίας και συντήρησης αιολικού λιμένα της Λιμενικής Αρχής Bridgeport, το αιολικό λιμάνι στο Paulsboro, τον τερματικό σταθμό Arthur Kill, τις αναβαθμίσεις πύλης στο λιμάνι του Davisville και το λιμάνι αιολικής εφοδιαστικής ανοικτής θάλασσας του Norfolk.
Τα πέντε έργα PDIP που έχουν τερματιστεί περιλαμβάνουν τον Σχεδιασμό Έργου Θαλάσσιου Τερματικού Σταθμού Redwood, το Αιολικό Λιμάνι Salem, το Έργο Ανθεκτικότητας σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στη Λίμνη Erie, τις Βελτιώσεις του Σιδηροδρόμου Radio Island για την Υποστήριξη της Υπεράκτιας Αιολικής Ενέργειας και την Ανάπτυξη Υπεράκτιας Αιολικής Ενέργειας PMT.
Η διευθύνουσα σύμβουλος του Oceantic Network, Λιζ Μπέρντοκ, καταδίκασε την κίνηση, λέγοντας: «Η κυβέρνηση Τραμπ αποδυναμώνει την εθνική ασφάλεια της χώρας μας και καταστρέφει καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας, αποσύροντας κρίσιμη χρηματοδότηση που έχει σχεδιαστεί για την ενημέρωση της γερασμένης ναυτιλιακής μας υποδομής».
«Η ανάπτυξη υπεράκτιων αιολικών λιμένων αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις και τις δυνατότητες που εξυπηρετούν πολλαπλούς κλάδους. Ωστόσο, περιορίζοντας επιλεκτικά τις επενδύσεις σε υποδομές και καταργώντας υποχρεωτικές συμφωνίες στην ενέργεια και τα ναυπηγεία, η κυβέρνηση καθυστερεί την ουσιαστική ανάπτυξη που ανταποκρίνεται στις κοινές προτεραιότητες της εθνικής ασφάλειας και της ενεργειακής κυριαρχίας, και σηματοδοτεί στην επενδυτική κοινότητα ότι οι ΗΠΑ δεν είναι ασφαλές μέρος για επενδύσεις. Η υπεράκτια αιολική βιομηχανία των ΗΠΑ έχει αποφέρει χρηματοδότηση ύψους 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λιμάνια και έχει δημιουργήσει περισσότερες από 6.000 θέσεις εργασίας, καθιστώντας αυτή την κρίσιμη αποστολή υποδομών έτοιμη για μια ποικιλία ρόλων.Έχει επίσης διευρύνει τα φορολογικά έσοδα για τις παραθαλάσσιες κοινότητες όπου τα λιμενικά περιουσιακά στοιχεία ήταν αδρανή ή υποχρησιμοποιούμενα για δεκαετίες. Αυτή η πολιτική ενέργεια της κυβέρνησης αποτελεί άλλη μια στοχευμένη επίθεση στις αμερικανικές θέσεις εργασίας και στους Αμερικανούς φορολογούμενους, η οποία θα αυξήσει τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος για εκατομμύρια σε όλες τις ΗΠΑ και θα θέσει χιλιάδες άνεργους», τόνισε χαρακτηριστικά.