Η Volkswagen καταργεί ένα από τα παλαιότερα SUV της, αλλά και ένα ηλεκτρικό όχημα οδεύει προς απόσυρση. Το Volkswagen Touareg κυκλοφορεί στην αγορά για πάνω από 24 χρόνια. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2002, το πολυτελές SUV αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Porsche Cayenne, μοιράζοντας εξαρτήματα κινητήρα και παρόμοιο σχεδιασμό. Του χρόνου, η Volkswagen θα το αποσύρει 

από τη γκάμα της. Πηγές της εταιρείας επιβεβαίωσαν στο Autocar ότι η παραγωγή του Touareg θα τερματιστεί το 2026, αφήνοντας το Tayron ως το μεγαλύτερο SUV της Volkswagen που διατίθεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε αντίθεση με πολλά από τα δημοφιλή ονόματά του, συμπεριλαμβανομένων των Golf και Tiguan, το Touareg δεν έχει προγραμματισμένο άμεσο διάδοχο.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι το μόνο όχημα που η Volkswagen αφαιρεί από τη γκάμα της. Το ID.5, το ηλεκτρικό κουπέ-SUV της Volkswagen, επίσης αφαιρείται.

Το ID.5 κυκλοφόρησε μόλις το 2021 ως μια πιο σπορ, πιο κουπέ εναλλακτική λύση σε σχέση με το ID.4 , αλλά δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Με το ID.4 να επισκιάζει την κουπέ έκδοση, η Volkswagen θα το αφαιρέσει από τη σειρά της από το 2027.

Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η VW διπλασιάζει την παραγωγή πιο προσιτών, μαζικής παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, όπως τα επερχόμενα ID.2 και ID.1. Η Volkswagen θα λανσάρει το ID.2 τον επόμενο χρόνο, το οποίο θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ως ID.Polo, ακολουθούμενο από μια έκδοση SUV. Το 2027, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει η έκδοση παραγωγής του ID.1.

Η Volkswagen φέρεται επίσης να αναπτύσσει ένα «mini Buzz», ένα ηλεκτρικό MPV που θα αντικαταστήσει το Touran. Αν και τίποτα δεν είναι επίσημο, η ιδέα έχει τεθεί σε συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου.

Ωστόσο, με την Skoda να εξετάζει ένα παρόμοιο όχημα, πηγές κοντά στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Thomas Schäfer, λένε ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα αυτή τη στιγμή. Η πηγή πρόσθεσε: «Το εξετάσαμε, αλλά η αγορά απαιτεί crossover και μοντέλα SUV». Εκεί επικεντρώνεται στη συνέχεια η Volkswagen, με μια δραστική αναθεώρηση της σειράς ηλεκτρικών οχημάτων ID, η οποία αναμένεται.

Παρόλο που είχε οκτώ από τα δέκα ηλεκτρικά οχήματα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Γερμανία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, η VW δυσκολεύτηκε να συμβαδίσει στις παγκόσμιες αγορές.

 

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr