Citroen: Το Yβριδικό Σύστημα του Νέου C4 Μειώνει Κατανάλωση και Εκπομπές Ρύπων Χωρίς Φόρτιση

Citroen: Το Yβριδικό Σύστημα του Νέου C4 Μειώνει Κατανάλωση και Εκπομπές Ρύπων Χωρίς Φόρτιση
energia.gr
Τετ, 6 Αυγούστου 2025 - 08:14

Το νέο Citroen C4, που λανσαρίστηκε τον Ιανουάριο του 2025, διατίθεται με έναν απλό και ευέλικτο υβριδικό κινητήρα που προσφέρει την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης. Η τεχνολογία 48V προσφέρει ουσιαστικά οφέλη σε κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων. Σε συνθήκες μικτής κυκλοφορίας,

 η κατανάλωση μειώνεται κατά περίπου 20%, ενώ στην πόλη, έως και 50% της διαδρομής μπορεί να πραγματοποιηθεί με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Όλα αυτά χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης. Ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτροκινητήρα διαχειρίζεται αυτόματα την ισχύ, προσαρμόζοντας τη λειτουργία ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς παρέμβαση του οδηγού. Η μπαταρία επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και μειώνοντας τη φθορά των φρένων.

Η έκδοση Hybrid 145 διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ., με 136 ίππους και ροπή 230 Nm, με υπερτροφοδότηση μεταβλητής γεωμετρίας και αλυσίδα χρονισμού για αυξημένη απόδοση και αξιοπιστία. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 28 ίππους και 55 Nm, συμβάλλοντας στην κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες, την υποβοήθηση της εκκίνησης του θερμικού κινητήρα και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Το σύστημα συμπληρώνεται από μίζα- γεννήτρια 48V, εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, τοποθετημένη κάτω από το εμπρός αριστερό κάθισμα, διατηρώντας ανέπαφο τον χώρο επιβατών και αποσκευών. Ο κινητήρας βενζίνης νέας γενιάς των 1.2 λίτρων έχει εξελιχθεί ειδικά για υβριδοποίηση και ενσωματώνει κατά 40% νέα εξαρτήματα.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr