η κατανάλωση μειώνεται κατά περίπου 20%, ενώ στην πόλη, έως και 50% της διαδρομής μπορεί να πραγματοποιηθεί με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Όλα αυτά χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης. Ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτροκινητήρα διαχειρίζεται αυτόματα την ισχύ, προσαρμόζοντας τη λειτουργία ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς παρέμβαση του οδηγού. Η μπαταρία επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και μειώνοντας τη φθορά των φρένων.
Η έκδοση Hybrid 145 διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ., με 136 ίππους και ροπή 230 Nm, με υπερτροφοδότηση μεταβλητής γεωμετρίας και αλυσίδα χρονισμού για αυξημένη απόδοση και αξιοπιστία. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 28 ίππους και 55 Nm, συμβάλλοντας στην κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες, την υποβοήθηση της εκκίνησης του θερμικού κινητήρα και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Το σύστημα συμπληρώνεται από μίζα- γεννήτρια 48V, εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, τοποθετημένη κάτω από το εμπρός αριστερό κάθισμα, διατηρώντας ανέπαφο τον χώρο επιβατών και αποσκευών. Ο κινητήρας βενζίνης νέας γενιάς των 1.2 λίτρων έχει εξελιχθεί ειδικά για υβριδοποίηση και ενσωματώνει κατά 40% νέα εξαρτήματα.