Όλα θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις του Sunderland στο πλαίσιο της ανανέωσης της μάρκας της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει την νέα ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού LEAF hatchback αργότερα φέτος, ακολουθούμενη από το Juke EV το 2026 και το Qashqai EV το 2027. Σύμφωνα όμως με το Automotive News, η Nissan επιδιώκει να διατηρήσει το βενζινοκίνητο Juke SUV ζωντανό για λίγο ακόμα.
Το Juke είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές όχημα της Nissan στην Ευρώπη, πίσω από το Qashqai. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι η Nissan ανησυχεί για τους κανονισμούς και τη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα σε μέρη της Ευρώπης.
Όπως έκανε και με το Qashqai, η Nissan θα μπορούσε να συνεχίσει να πουλάει το Juke με αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η Nissan λάνσαρε το Qashqai επόμενης γενιάς τον περασμένο μήνα, ισχυριζόμενη ότι το υβριδικό σύστημα κίνησης e-POWER έχει την «καλύτερη απόδοση καυσίμου στην κατηγορία C-Crossover, με 4,5L ανά 100km και πιθανή αυτονομία 1.200km (WLTP)».
Παρόλο που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα για την κίνηση των τροχών, εξακολουθεί να διαθέτει κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Τα LEAF, Juke και Qashqai επόμενης γενιάς αναμενόταν να αποτελέσουν βασικό μέρος των σχεδίων ανάκαμψης της Nissan. Μετά την αθόρυβη καθυστέρηση του ηλεκτρικού Qashqai, θα είναι το Juke EV το επόμενο;
Ρεπορτάζ από το ιαπωνικό Kyodo News (μέσω Reuters) τον περασμένο μήνα ισχυρίστηκε ότι η Nissan ήδη μειώνει τα σχέδια παραγωγής για το LEAF του 2026.
Στις ΗΠΑ, η Nissan αναβάλλει την παραγωγή δύο ηλεκτρικών οχημάτων που είχαν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν στο Κάντον του Μισισιπή.
Αργότερα φέτος, η Nissan θα λανσάρει το νέο και βελτιωμένο LEAF EV. Αφού εγκατέλειψε την χαρακτηριστική εμφάνιση hatchback για έναν σχεδιασμό που θυμίζει περισσότερο crossover SUV, το LEAF αποτελεί μια σημαντική αναβάθμιση από το απερχόμενο μοντέλο, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και πολλά άλλα.