αντίκτυπο της Protergia στην επικοινωνία εδραιώνοντάς την ως ένα από τα πιο δυναμικά και σύγχρονα ενεργειακά brands.
3 διακρίσεις για το Protergia Rebranding
Το rebranding της Protergia διακρίθηκε με 1 Gold (Best Marketing Strategy for a Large Budget), 1 Silver (Best Marketing Strategy for Brand Building) και1 Bronze (Most Unique Rebranding).
Ακριβώς 1 χρόνο πριν, η Protergia άλλαξε ολιστικά τη στρατηγική αλλά και την εικαστική της ταυτότητα, με πρωταρχικό στόχο τη συνεχή ενίσχυση της θέσης της στην πολύ ανταγωνιστική αγορά ενέργειας. Με ολοκληρωμένη 360° επικοινωνία, επαναπροσδιόρισε τη θέση του brand στην αγορά και ισχυροποίησε τη σχέση του με το κοινό, μέσα από μια εμπειρία που ξεχώρισε τόσο αισθητικά όσο και στρατηγικά.
Η νέα ταυτότητα, με κεντρικό στοιχείο τον ήλιο σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής που άλλαξε και συνεχίζεινααλλάζειτην ενέργεια, όπως την ξέρουμε μέχρι σήμερα, γιατί όπως ήταν και το σλόγκαν της καμπάνιας «Η ενέργεια αλλάζει και γίνεται Protergia». Με τον άνθρωπο σταθερά στο επίκεντρο και βασικό στόχο της εταιρείας να παρέχει μια συνολική εμπειρία που διαφέρει πραγματικά από τους υπόλοιπους ιδιώτες παρόχους και να απαντάει ουσιαστικά στις ολοένα και πιο απαιτητικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και παράλληλα με αξίες όπως η πελατοκεντρικότητα, η εμπιστοσύνη, η καινοτομία και η ασφάλεια, η Protergiaστρέφεται/κοιτάει στο μέλλον. Επαναφέρει τον ενθουσιασμό στον κλάδο της ενέργειας, φέρνει την ενέργεια πιο κοντά στον άνθρωπο και να δημιουργήσει έναν κόσμο πιο έξυπνο, βιώσιμο και φωτεινό.
2 διακρίσεις για την σπουδαία ενέργεια Protergia Powergiving
Η μοναδική ενέργεια "Protergia Powergiving" απέσπασε Silver βραβείο στην κατηγορία Best Marketing Strategy for Sales και Bronze Βραβείο στην κατηγορία Bestin Customer-Centric Marketing. Με συνεχόμενες μηνιαίες κληρώσεις για όλο το 2025 και μεγάλα δώρα, η Protergia επιβράβευσε και συνεχίζει να επιβραβεύει για όλο το χρόνο την εμπιστοσύνη των νέων & υφιστάμενων πελατών της, με τρόπο που για πρώτη φορά είδαμε από εταιρεία ενέργειας στην Ελλάδα, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ανταπόδοσης στους πελάτες της. Συγκεκριμένα, κάθε μήνα, 1 νικητής κερδίζει 50.000€, 10 κερδίζουν από 5.000€ ο καθένας, ενώ 100 κερδίζουν τους λογαριασμούς ενέργειάς τους για έναν ολόκληρο χρόνο.
2 διακρίσεις για το Protergia Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως
Το Protergia Χριστουγεννιάτικο Χωριό βραβεύτηκε με Silver στην κατηγορία Best Use of Sponsorship Activation και Bronze στην κατηγορία Best Marketing Strategy for Occasion-Based Marketing. Για έναν ολόκληρο μήνα, το Πεδίον του Άρεως μεταμορφώθηκε σε έναν μαγευτικό, φωτισμένο προορισμό με activations και εμπειρίες για μικρούς και μεγάλους και υποδέχτηκε πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες με μέσο χρόνο παραμονής πάνω από 3 ώρες! Με photo booth, kids area, εντυπωσιακά installations και ένα εμβληματικό light show, η Protergia έγινε ο φωτεινός οικοδεσπότης της γιορτής, ενισχύοντας την παρουσία της μέσα από μια πολυδιάστατη, «εμπειρική» χορηγία που ξεχώρισε.
Τα βραβεία αυτά αποτελούν έμπρακτη επιβεβαίωση της δέσμευσης της Protergia να επενδύει σε αυθεντικές, αποτελεσματικές και σύγχρονες στρατηγικές marketing, τοποθετώντας πάντα τον άνθρωπο, την εμπειρία και την ενέργεια στο επίκεντρο.