Αυτό οφείλεται κυρίως στις χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου, ενώ τα plug-in υβριδικά προσφέρουν μερικές δεκάδες χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Σε αυτό το κομμάτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτονται να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες, έτσι ώστε να δώσουν στο αυτοκίνητο μεγαλύτερη αυτονομία. Και αυτό γιατί αν υπάρχει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα, τότε θα αποτελεί επιπλέον κίνητρο φόρτισης για τους κατόχους, καθώς με αυτό τον τρόπο θα μειώσουν σημαντικά το κόστος μετακίνησης χωρίς να θεωρούν τη φόρτιση κουραστική. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά, αυτά αποκτούν μεγαλύτερες αυτονομίες και γίνονται φθηνότερα, ενώ σχεδόν καθημερινά βελτιώνεται το δίκτυο φόρτισης.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν τον Αύγουστο σταθερή άνοδο καταγράφοντας αύξηση 2,2% σε σχέση με τον περσινό Αύγουστο, καταλαμβάνοντας συνολικά 12,3% μερίδιο αγοράς. Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-6,6%). Παρ' όλα αυτά έχουν υψηλό μερίδιο αγοράς, καθώς αυτό είναι στο 32,7%. Πτωτικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων (-8,8%) με συνολικό μερίδιο αγοράς μόλις 4,2%. Δηλαδή πολύ μικρότερο σε σχέση με λίγα χρόνια νωρίτερα, όπου το μερίδιο αγοράς ήταν ιδιαίτερα μεγάλο. Οριακή αύξηση 0,7% σημείωσαν τα αυτοκίνητα με υγραέριο καταλαμβάνοντας συνολικά το 2,6% του συνόλου των πωλήσεων.
Η κατηγορία που συγκέντρωσε την προτίμηση των περισσοτέρων καταναλωτών είναι η Β κατηγορία. Το 58,7% επέλεξε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με τα SUV να κατέχουν ποσοστό 36,1%. Δηλαδή ένα στα τρία αυτοκίνητα ήταν αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η αμέσως επόμενη δημοφιλή κατηγορία ήταν η C με συνολικό μερίδιο αγοράς 24,5% και η ακολούθησε η Α κατηγορία με μερίδιο αγοράς 8,6%.