Σου έχει τύχει και σένα να τρολάρεις οδηγό ηλεκτρικού αυτοκινήτου και να του λες "πάτα το να το ακούσουμε" ή μήπως είσαι από εκείνους που δέχθηκαν την ηλεκτροκίνηση χωρίς κιχ, χωρίς έστω λίγη νοσταλγία για τον ήχο ενός κινητήρα όταν ανεβάζει στροφές; Σε όποια κατηγορία και αν ανήκεις να ξέρεις ότι όταν η Ferrari βγάλει αμιγώς ηλεκτρικό το 2025, θα πατάς γκάζι και θα ακούς ήχο θερμικού κινητήρα να ανεβάζει στροφές. 

Η διαρροή από το Bloomberg
Τα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα της Ferrari θα διαθέτουν ήχο κινητήρα που θα δημιουργείται μέσω ενός νέου συστήματος ενίσχυσης -κάτι μας θυμίζει αυτό-, σύμφωνα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η αυτοκινητοβιομηχανία και αναφέρουν οι αναλυτές της Oddo BHF.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας καλύπτει μια "συσκευή αναπαραγωγής για την υλοποίηση ενός ήχου που μπορεί να συσχετιστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα", έγραψε η Oddo BHF σε αναφορά της. Σύμφωνα με το Bloomberg η Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα. 

Και γίνεται ακόμα καλύτερο
Μέχρι τώρα κάποιες εταιρείες - όπως η BMW και η Ford- έχουν βάλει ήχο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων αλλά ο ήχος ακούγεται μόνο μέσα στην καμπίνα. Η Ferrari -μάλλον- το σκέφτεται διαφορετικά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η ιταλική φίρμα supercars δεν σκέφτεται μόνο αυτό που θα ακούν οδηγός και επιβάτες, σκέφτεται και εμάς που ακούμε από έξω -και είμαστε οι περισσότεροι ρε γαμώτο. 

Ας μην ξεχνάμε ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna έχει δηλώσει ότι ο ήχος είναι ένα από τα "βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν μια Ferrari". Κάθε κινητήρας έχει τον δικό του "χαρακτηριστικό" ήχο, είπε ο Vigna, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Ferrari θα έχουν τον δικό τους χαρακτηριστικό βρυχηθμό κινητήρα.

Η έρευνα της Ferrari σχετικά με την ηλεκτροκίνηση υποστηρίζει την άποψη ότι η Ferrari θα πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει "ένα συναρπαστικό και καινοτόμο προϊόν EV όταν βγει στην αγορά το 2025", σύμφωνα με σημείωμα την Τρίτη. "Μια επιτυχημένη τεχνολογία αναπαραγωγής ήχου θα μπορούσε να αντισταθμίσει κάπως την απώλεια του ήχου του κινητήρα", σημειώνεται στη δημοσίευμα του Bloomberg. 

TopGear - capital.gr