Το ακριβό τίμημα απόκτησης ενός ηλεκτρικού οχήματος, σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο μ κινητήρα που καίει φυσικό αέριο έγκειται, σύμφωνα με ανάλυση του Bloomberg, στο γεγονός ότι οι μπαταρίες που χρησιμοποιούν είναι ακριβές. Για αυτό το λόγο πολλές κυβερνήσεις προσφέρουν επιδοτήσεις ώστε να καταστήσουν πιο ελκυστικά από πλευράς τιμής, τα ηλεκτρικά οχήματα. πιο προσιτά. Ωστόσο, όπως αποφαίνεται το πρακτορείο, από τη στιγμή που υποχωρήσουν οι τιμές της μπαταρίας, τα Η/Ο θα κοστίζουν αν όχι λιγότερο, τουλάχιστον το ίδιο με τα οχήματα φυσικού αερίου.

Στο πλαίσιο αυτό, η παρακολούθηση των τιμών της μπαταρίας  βοηθά να κατανοήσουμε πότε θα φτάσουμε σε αυτά τα σημεία καμπής με τα ηλεκτρικά οχήματα και επίσης να γίνει κατανοητή η ανάπτυξη του τομέα αποθήκευσης ενέργειας.

Την τελευταία δεκαετία, οι τιμές των μπαταριών υποχώρησαν από τα επίπεδα των 1.200 δολαρίων η κιλοβατώρα στα 137 δολάρια το περασμένο έτος πράγμα που σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό όχημα που διαθέτει μπαταρία ισχύος 50 kWh, θα εξοικονομεί περισσότερα από 43.000 δολάρια ετησίως.

Το άσχημο σε αυτή την περίπτωση είναι το γεγονός ότι λόγω της πανδημίας και των δυσμενών επιπτώσεών της σε όλο το εύρος του οικονομικού φάσματος, από πέρυσι, η τιμή των βασικών μετάλλων που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου έκανε άλμα, με αποτέλεσμα να  ασκούνται πιέσεις στις τιμές των μπαταριών. Όπως είναι επόμενο, αυτό επιδρά αρνητικά στην ευρύτερη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης, παγκοσμίως, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να επιβραδύνονται.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούν να αντικαταστήσουν τα πιο ακριβά υλικά που επηρεάζουν την τιμή της μπαταρίας. Μόνο στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η υψηλή τιμή του κοβαλτίου, είχε ως αποτέλεσμ να αντικατασταθεί από το νικέλιο που θεωρείται μέταλλο χαμηλότερου κόστους. Και κατά τα φαινόνενα και τι ανάγκες της αγοράς, στο μέλλον δεν θα ήταν απίθανο να δούμε το νικέλιο να αντικαθόσταται από το ακόμη πιο φθηνό μαγγάνιο.