Συμφωνία για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) υπέγραψαν η Capital Ship Management Corp, του Ευάγγελου Μαρινάκη, ο Lloyds Register και τα ναυπηγεία της Daewoo.

Συμφωνία για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) υπέγραψαν η Capital Ship Management Corp, του Ευάγγελου Μαρινάκη, ο Lloyds Register και τα ναυπηγεία της Daewoo.

H συμφωνία υπεγράφη στη διάρκεια της έκθεσης «Ποσειδώνια 2014» στο εκθεσιακό περίπτερο του Lloyds Register (LR).

Η χρήση του LNG ως καυσίμου θα χρησιμοποιηθεί σε πλοία μεταφορικής ικανότητας 14.000 TEU που θα χτίσει η Capital Ship Management στα κορεατικά ναυπηγεία.

Ο κ. Μαρινάκης με δηλώσεις του εκτίμησε ότι τα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια η τιμή πώλησης του LNG θα είναι ανταγωνιστική των άλλων καυσίμων, ενώ παράλληλα θα υπάρχει το απαραίτητο παγκόσμιο δίκτυο ανεφοδιασμού.

Από την πλευρά του, ο LR έχει ήδη σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα από νέες ναυπηγήσεις και έργα σχεδιασμού πλοίων που υποστηρίζουν την επέκταση του LNG ως καυσίμου.

 


Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr