Η Svitzer επιβεβαίωσε ότι έχει υπογράψει παραγγελία ναυπήγησης με την ινδική ναυπηγική εταιρεία Cochin για την κατασκευή τουλάχιστον τεσσάρων ηλεκτρικών ρυμουλκών επόμενης γενιάς. Το ναυπηγείο χαρακτήρισε την οικονομική αξία της παραγγελίας ως «σημαντική», ενώ σημειώνεται ως ένα κρίσιμο βήμα στο ναυτιλιακό όραμα «Made in India», το οποίο καλεί τη χώρα να γίνει κορυφαίος διεθνής ναυπηγός.

Οι εταιρείες είχαν ανακοινώσει προηγουμένως τον Οκτώβριο μια επιστολή προθέσεων και τώρα αναφέρουν ότι η παραγγελία έχει οριστικοποιηθεί για τέσσερα ρυμουλκά TRAnsverse 2600e που κατασκευάστηκαν σύμφωνα με το σχέδιο της Svitzer. Η εταιρεία, η οποία ανήκει στην AP Moller Holdings, έχει επίσης μια επιλογή για τέσσερα επιπλέον ρυμουλκά, ενώ αναφέρει ότι ενδέχεται να ακολουθήσουν και άλλα σκάφη σύμφωνα με τα σχέδια ανανέωσης του στόλου της Svitzer και τη ζήτηση των πελατών.

Ο Svitzer αναφέρει ότι τα ρυμουλκά θα προορίζονται για διεθνή ανάπτυξη και σύμφωνα με τα σχέδια για την προώθηση των δραστηριοτήτων της παγκοσμίως. Η εταιρεία ακολουθεί μια στρατηγική ανανέωσης του στόλου.

Τα νέα ρυμουλκά είναι ηλεκτρικές εκδόσεις ενός σχεδιασμού που έχει ήδη αναπτυχθεί από την εταιρεία. Τα αποκαλεί «τα πιο προηγμένα και αποτελεσματικά ρυμουλκά», τονίζοντας ότι ο σχεδιασμός τους μπορεί να λειτουργεί σε πολύπλοκες και κλειστές συνθήκες λειτουργίας, με όλους τους τύπους και μεγέθη πλοίων. Μπορούν επίσης να λειτουργούν σε δύσκολες καιρικές συνθήκες και συνθήκες παλίρροιας. Ο Cochin αναφέρει ότι θα έχουν χωρητικότητα έλξης δέστρας 70 τόνων.

Τα ρυμουλκά χρησιμοποιούν ένα κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κύτος διπλού άκρου και εν σειρά πρόωση με πανκατευθυντική ώθηση. Ο Svitzer λέει ότι αυτός ο σχεδιασμός επεκτείνει το λειτουργικό πεδίο ρυμούλκησης έως και 50%. Τα νέα σκάφη θα διαθέτουν ηλεκτρική πρόωση με μπαταρία. 

Το ναυπηγείο Cochin αναφέρει ότι η παράδοση των ρυμουλκών έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2027. Θα συνεχιστεί μέχρι τις αρχές του 2028, σύμφωνα με τον Svitzer, υπό την επιφύλαξη λεπτομερούς σχεδιασμού, προγραμματισμού ναυπηγείου και κανονιστικών εγκρίσεων. 

Η παραγγελία έρχεται μετά την είδηση ​​ότι η CMA CGM σκοπεύει να κατασκευάσει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Ινδία. Άλλοι μεγάλοι αερομεταφορείς αναφέρονται επίσης ότι διερευνούν ευκαιρίες στην Ινδία, ενώ η HD Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε συμφωνία για τη διερεύνηση της κατασκευής ναυπηγείου στη νοτιοανατολική Ινδία.
 

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr