Όπως σημειώνει το Reuters, μεγάλες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδία φέτος, υπογραμμίζοντας την ανάδειξη της χώρας ως στρατηγικού κόμβου για την ανάπτυξη του cloud και της τεχνητής νοημοσύνης.
Η Microsoft δεσμεύτηκε την Τρίτη να επενδύσει 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδία για υποδομές τεχνητής νοημοσύνης και cloud έως το 2030, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη επένδυσή της στην Ασία, ενώ η Google έχει δεσμεύσει 15 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια για την κατασκευή κέντρων δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης.
Οι επενδύσεις της Amazon «ευθυγραμμίζονται στρατηγικά με τις εθνικές προτεραιότητες της Ινδίας και θα επικεντρωθούν στην επέκταση των δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης, στην ενίσχυση των υποδομών logistics, στην υποστήριξη της ανάπτυξης των μικρών επιχειρήσεων και στη δημιουργία θέσεων εργασίας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η Amazon έχει αυξήσει τις δαπάνες της στη χώρα για να ανταγωνιστεί την Flipkart, η οποία υποστηρίζεται από την Walmart, και τον κλάδο λιανικής της Reliance Industries του δισεκατομμυριούχου Mukesh Ambani.
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος έχει επενδύσει 40 δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδία από το 2010, ανακοίνωσε επένδυση 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023.
Η Amazon δήλωσε ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει 1 εκατομμύριο επιπλέον θέσεις εργασίας στην Ινδία έως το 2030. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι έχει βοηθήσει στη δημιουργία συνολικών εξαγωγών άνω των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων για πωλητές στην Ινδία τα τελευταία δέκα χρόνια και σχεδιάζει να αυξήσει αυτό το ποσό στα 80 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030.
Η Ινδία, το πιο πυκνοκατοικημένο έθνος στον κόσμο, αποτελεί κρίσιμη αγορά για την Amazon, λόγω της ταχέως αναπτυσσόμενης βάσης χρηστών του διαδικτύου.