στις θάλασσες μέσα σε τρία χρόνια - αψηφώντας τους τεχνολόγους των πράσινων καυσίμων που λένε ότι τα σχέδια με μπαταρία δεν έχουν την πυκνότητα ισχύος που απαιτείται για υπερωκεάνια ταξίδια.
Η CATL κατασκευάζει περισσότερες μπαταρίες ιόντων λιθίου από οποιονδήποτε άλλον, και τα στοιχεία της βρίσκονται σε περίπου το 40% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, κυρίως εντός της Κίνας. Στο πλαίσιο των θαλάσσιων δραστηριοτήτων της, παρείχε την ισχύ για το μεγάλο κρουαζιερόπλοιο Yangtze River Three Gorges 1, το οποίο απαιτούσε 10.000 στοιχεία και είχε περισσότερη αποθήκευση ενέργειας από οποιοδήποτε άλλο πλοίο κατά τη στιγμή της κατασκευής του.
Εκτός από την προηγούμενη επιτυχία και τις φιλοδοξίες της για ωκεανογραφική επέκταση, η CATL ανακοίνωσε σχέδια για την κατάκτηση νέων αγορών με ένα χαρτοφυλάκιο συστημάτων φόρτισης από την ακτή και ενσωματωμένων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας, τα οποία θα συμπληρώνουν τις μπαταρίες της. Η απόφαση θα μπορούσε να δημιουργήσει σημαντικό νέο ανταγωνισμό για τους Ευρωπαίους ολοκληρωτές συστημάτων από τη μια μέρα στην άλλη - εάν οι ολοκληρωμένες λύσεις της CATL μπορέσουν να κερδίσουν μεγαλύτερη απήχηση εκτός της εγχώριας αγοράς της.