Η αναφορά του πρωθυπουργού ΚΜ, την περασμένη Πέμπτη στην Βουλή, για την σύσταση ενός «φόρουμ» (βήματος) πέντε παρακτίων κρατών, Τουρκίας, Αιγύπτου, Λιβύης, Κύπρου κι Ελλάδος με «θεματικές ενότητες» την οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών στην

ανατολική Μεσόγειο, το μεταναστευτικό , την πολιτική προστασία, την συνδεσιμότητα (Sic) και την προστασία του περιβάλλοντος, χωρίς μάλιστα την συμμετοχή του Ισραήλ (και με παρουσία Τουρκοκυπριακού «κράτους» κατ’ απαίτησιν της Τουρκίας) είναι μια πολύ κακή ιδέα εάν ήθελεν υιοθετηθή από ειρηνομεσίτες.

Τις θαλάσσιες ζώνες έχουν καθορίσει επακριβώς η διάσκεψη UNCLOS ων Ηνωμένων Εθνών στο Μοντεγκομπέι της

και τις έχουν αποδεχθεί 170 χώρες ως ισχύον διεθνώς δίκαιο. Δεν χρειάζεται αναθεώρηση από κανένα «φόρουμ» στο οποίο μετέχει η μόνη χώρα που το αρνείται, η Τουρκία. Η λαθρομετανάστευση εκηρύχθη διεθνές έγκλημα που διώκεται ποινικά, τουλάχιστον στην χώρα μας. Την πολιτική προστασίας- αν εννοεί της εθνικήςκυριαρχίας - έχουν αναλάβει οι ένοπλες δυνάμεις εκάστης χώρας καταστατικώς . Η έννοια της συνδεσιμότητας  είναι σαφής μόνο στα μυαλά των αιθεροβαμόνων, η προστασία του περιβάλλοντος ανελήφθη από την συμφωνία των Παρισίων που κατήγγειλε η Αμερική - ώρα είναι να τα βάλουμε μαζί της- κι η μη συμμετοχή του Ισραήλ προσβάλλει τον μοναδικό σύμμαχο της Ελλάδος στην περιοχή ενώ η ανάμιξη του ψευδοκράτους επαναφέρει το σχέδιο Ανάν από την πίσω πόρτα και την Τουρκική εμμονή σε δύο κυρίαρχα κράτη στην Κύπρο  απέρριψε προσφάτως το Αμερικανικό Στέητ Ντιπάρτμεντ. Η Λιβύη δεν έχει ακόμη ενιαία κυβέρνηση και η συμφωνία ειρήνης της Γάζης παραπαίει.

 Η σύγχρονη Ελλάς ανήκει στην συνομοσπονδία κρατών της Ευρωπαϊκής Ενώσεως,  η γνώμη της οποίας βαρύνει ως προς τα σύνορα της. Όταν η Κύπρος μελετά την ένταξή στη Συνθήκη Σένγκεν είναι τουλάχιστον παρασπόνδηση να την αναθέσει σε κάποιο φόρουμ .

Στα κατ’ ιδίαν δικαιώματα της Ελλάδος τώρα: Στο Αιγαίον είναι αναγνωρισμένα τα 6 μίλια κι από αντιτιθεμένους, τα 12 μίλια στο Ιόνιον πέλαγος και στην μέση γραμμή  του Λιβυκού με την Αίγυπτο . Η ΕΧΧΟΝ-Μόμπιλ και η ΣΕΒΡΟΝ είναι ήδη παρούσες σε τρείς  από τις 5 χώρες του φόρουμ και άλλες δύο έχουν παραχωρήσεις στην Κυπριακή ΑΟΖ. Οι αγωγοί κι τα καλώδια στον βυθό της θαλάσσης είναι ελεύθερα και δεν έχουν ανάγκη οιασδήποτε εγκρίσεως.

Το μόνο εκκρεμές ζήτημα είναι η επέκταση της αιγιαλίτιδος των Ελληνικών νήσων του Αιγαίου στα 12 μίλια ενώ η Τουρκία δικαιούται 3 μιλίων απ’ την συνθήκη της Λωζάννης και δύο νήσων των οποίων εξόντωσε τον Ελληνικό πληθυσμό (Ίμβρο και Τένεδο).

Τι έχει συνεπώς  να ρυθμίσει το φόρουμ, με τις συμβουλές κάποιου γαμβρού; Εδώ δεν είναι Αφρική αλλά πεπολιτισμένη Ευρώπη με δικαιώματα και υποχρεώσεις. Αιδώς Αργείοι.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr

Διαβάστε ακόμα