στους φορτωτές του λιμένα της Βιρτζίνια να μετακινήσουν τα εμπορευματοκιβώτια τους 220 μίλια στην ενδοχώρα με τρένο, σε κοντινή απόσταση από την Ουάσιγκτον DC και τη Βαλτιμόρη, πριν τα μεταφέρουν σε φορτηγά για την τελική παράδοση. Αυτό εξοικονομεί μίλια μεταφοράς φορτηγών στους αυτοκινητόδρομους της Βιρτζίνια.
Το VIP όμως λειτουργεί με 100% ηλιακή ηλεκτρική ενέργεια που παρέχεται από την ηλεκτρική του εταιρεία. Είναι ο πρώτος από τους έξι τερματικούς σταθμούς του λιμανιού της Βιρτζίνια που κάνει τη μετάβαση και αναμένεται να ακολουθήσουν και οι άλλοι.
Μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας για τις λειτουργίες του λιμανιού στο Νόρφολκ προέρχεται ήδη από πράσινες πηγές και το λιμάνι αναμένει να λάβει το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στους θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς του μέχρι το επόμενο έτος. Αυτό έγινε οκτώ χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα για το μέρος «Scope 2» του σχεδίου απανθρακοποίησης του λιμανιού.
"Πριν από σχεδόν έξι χρόνια, αρχίσαμε να ηλεκτρίζουμε τη λειτουργία μας, να ελέγχουμε τις εκπομπές άνθρακα, να αντικαθιστούμε παλιό εξοπλισμό με πιο οικολογικά μηχανήματα και να κάνουμε μεγαλύτερη χρήση της τεχνολογίας. Ως αποτέλεσμα, περισσότερο από το ένα τρίτο του εξοπλισμού που χρησιμοποιούμε στο τερματικό σήμερα είναι ηλεκτρικός, " είπε ο Stephen A. Edwards, Διευθύνων Σύμβουλος και εκτελεστικός διευθυντής της Λιμενικής Αρχής της Βιρτζίνια. "Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο απαιτούν καθαρές - πράσινες - αλυσίδες εφοδιασμού και η δουλειά μας βάζει το λιμάνι της Βιρτζίνια στην πρώτη γραμμή αυτής της αλλαγής."