αλλά και την πίσω πλαστική ταινία του αυτοκόλλητου, το οποίο αφαιρείται στα εργοστάσια κατασκευής. Συνολικά, ανά έτος, τα αυτοκόλλητα που εξοικονομούνται θα είχαν μήκος περίπου 6,5 χιλιόμετρα, αν έμπαιναν σε μια ευθεία γραμμή.
Οι ενημερωτικές πληροφορίες για τα ελαστικά, όπως η μάρκα, η διάσταση, ο αριθμός προϊόντος και άλλα δεδομένα θα εμφανίζονται στην ετικέτα ελαστικών, που επιβάλλεται από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ορισμένων άλλων χωρών.
Καταργώντας αυτά τα αυτοκόλλητα, η εταιρεία κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της αειφορίας της, αντικαθιστά σταδιακά τα υλικά παραγωγής που έχουν ως βάση τα ορυκτά καύσιμα, ενώ παράλληλα μετασχηματίζει την αλυσίδα παραγωγής της με βιώσιμα υλικά.