Μικρή αναμένουν οι αναλυτές να είναι η επίπτωση στα εγχώρια διυλιστήρια από την κατάρρευση της τουρκικής λίρας, παρά το γεγονός ότι τα πετρελαιοειδή (σ.σ. κυρίως ντίζελ) αποτελούν το πρώτο σε αξία προιόν εξαγωγής στη γείτονα χώρα

Η εκτίμησή τους εδράζεται στα εξής στοιχεία: Aφενός η αξία των πωλήσεων στην Τουρκία δεν ξεπερνά το 10% του ετήσιου τζίρου των Motor Oil και ΕΛΠΕ, αφετέρου οι πελάτες τους διατηρούν, λόγω αντικειμένου δραστηριότητας, ικανοποιητική θέση σε συνάλλαγμα (δολάρια).

Ακόμη και σε περίπτωση capital controls θα υπάρξουν σχετικές πρόνοιες, καθώς οι ανάγκες της Τουρκίας σε ντίζελ δεν μπορούν να καλυφθούν από τα τοπικά διυλιστήρια. 

Εντω μεταξύ, η Motor Oil παίρνει τη θέση της Folli Follie στον MSCI Standard Greece, σύμφωνα με τις τριμηνιαίες αλλαγές που ανακοίνωσε ο οίκος. Οι αλλαγές θα ισχύσουν από τη συνεδρίαση της 3ης Σεπτεμβρίου, δηλαδή μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης της 31ης Αυγούστου. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον MSCI, η Motor Oil φεύγει από το δείκτη Small Cap Greece, στον οποίο εντάσσεται η Folli Follie, και μεταφέρεται στον Standard Greece.

Στον MSCI Standard Greece περιλαμβάνονται πλέον οι μετοχές των Motor Oil, Alpha Bank, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Tιτάν και Jumbo.

Σημειώνεται ότι ο δείκτης MSCI (NYSE:MSCI) αποτελεί για πάνω από 4 δεκαετίες έναν από τους οδηγούς για διεθνείς επενδυτές, με στόχο την διαχείριση καλύτερων χαρτοφυλακίων.