Η McLaren και η Honda ανακοίνωσαν σήμερα ότι η συνεργασία τους για το πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα θα λυθεί κοινή συναινέσει στο τέλος του 2017. Η τριετής συμπόρευσή τους δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα κι έτσι η βρετανική ομάδα θα χρησιμοποιεί από τη νέα σεζόν και για την τριετία 2018-20 τις μονάδες ισχύος της Renault, αντί γι' αυτές τις Honda

Η McLaren και η Honda ανακοίνωσαν σήμερα ότι η συνεργασία τους για το πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα θα λυθεί κοινή συναινέσει στο τέλος του 2017. Η τριετής συμπόρευσή τους δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα κι έτσι η βρετανική ομάδα θα χρησιμοποιεί από τη νέα σεζόν και για την τριετία 2018-20 τις μονάδες ισχύος της Renault, αντί γι' αυτές τις Honda. Το «διαζύγιο» των δύο πλευρών ανακοινώθηκε σήμερα στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης κι έτσι μπήκε τέλος στις ελπίδες αναβίωσης της μαγικής συνεργασίας τους στα τέλη της δεκαετίας του ΄80 και στις αρχές αυτής του ΄90, όταν McLaren και Honda κυριαρχούσαν μαζί στη Φόρμουλα Ένα.

Η Honda θα παραμείνει στη Φόρμουλα Ένα, καθώς θα αντικαταστήσει τη Renault ως πάροχος μονάδων ισχύος στην -ιδιοκτησίας της Red Bull- Toro Rosso. Την ίδια στιγμή, ο Ισπανός οδηγός της ιταλικής ομάδας, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, μετακομίζει με τη μορφή του δανεισμού στη Renault για τη σεζόν του 2018, όπου θα πάρει τη θέση του Βρετανού Τζόλιον Πάλμερ, του οποίου το συμβόλαιο λήγει στο τέλος της χρονιάς.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της McLaren, Ζακ Μπράουν, τονίζει μεταξύ άλλων σε δήλωσή του που περιέχεται στην ανακοίνωση του «διαζυγίου» με τη Honda: «Για ένα συνδυασμό λόγων, η συνεργασία μας δεν έχει ευδοκιμήσει, όπως θα επιθυμούσε οποιοσδήποτε από εμάς. Σίγουρα αυτό δεν οφείλεται στην έλλειψη προσπάθειας από πλευράς είτε της Honda είτε της McLaren, αλλά έχει έρθει ο καιρός να προχωρήσουμε μπροστά προς διαφορετικές κατευθύνσεις».