Eγώ όπως και οι περισσότεροι από τους γείτονές μου προσπαθούμε να είμαστε περιβαλλοντικά ενσυνείδητοι, αλλά ζώντας στην αγροτική Αμερική μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο να προβούμε σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής για να μειώσουμε την μόλυνση του περιβάλλοντος. Μια αρχή προς αυτή την κατεύθυνση γίνεται στη Νέα Υόρκη, από την εταιρεία Bollinger Motors, η οποία έχει δημιουργήσει το πρώτο "πράσινο" ηλεκτρικό τζιπ που δεν εκπέμπει ρύπους στο περιβάλλον

Eγώ όπως και οι περισσότεροι από τους γείτονές μου προσπαθούμε να είμαστε περιβαλλοντικά ενσυνείδητοι, αλλά ζώντας στην αγροτική Αμερική μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο να προβούμε σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής για να μειώσουμε την μόλυνση του περιβάλλοντος. Μια αρχή προς αυτή την κατεύθυνση γίνεται στη Νέα Υόρκη, από την εταιρεία Bollinger Motors, η οποία έχει δημιουργήσει το πρώτο "πράσινο" ηλεκτρικό τζιπ που δεν εκπέμπει ρύπους στο περιβάλλον.

Οι άνθρωποι που ζουν στην επαρχία, αργά ή γρήγορα θα βρεθούν να χρειάζονται ένα μεγαλύτερο, πιο ισχυρό, πιο ευέλικτο και αναπόφευκτα ένα πιο ρυπογόνο αυτοκίνητο από ένα sedan.

Είτε πρόκειται για την μεταφορά ξύλων είτε για την οδήγηση σε κακοτραχάλους και συχνά λασπώδη δρόμους, χρειάζονται ένα τζιπ, ενώ τα υβριδικά SUV -που βγήκαν στην αγορά ως μία πιο "πράσινη” επιλογή- εκπέμπουν ελάχιστα μικρότερες ποσότητες ρύπων.

Μέχρι τώρα, κανείς δεν έχει κατασκευάσει οχήματα που θα προβάλλουν την ευελιξία και την περιβαλλοντική συνείδηση και επιπλέον θα προσφέρουν την πλήρη κάλυψη των αναγκών του χρήστη.

Η Bollinger παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα στη Νέα Υόρκη το μοντέλο B1. Η εταιρεία σκέφτηκε ότι ένα όχημα τύπου τζιπ είναι το ιδανικό μοντέλο για ένα ηλεκτρικά κινούμενο όχημα.

"Το B1 διαθέτει άφθονους χώρους αποθήκευσης με πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, που προσφέρει αξεπέραστη σταθερότητα", δήλωσε ο Karl Hacken, επικεφαλής μηχανικός της Bollinger Motors.

Όπως δηλώνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων Tesla, ένα ηλεκτρικό σύστημα παρέχει άμεση ταχύτητα, ισχύ και ροπή σε όλες τις καταστάσεις που θα αντιμετωπίσει.

Η μεγάλη ερώτηση βέβαια, είναι η αυτονομία και το Bollinger B1 είναι πάνω από το μέσο όρο των κοινών αυτοκινήτων.

"Για αποστάσεις μεταξύ 120 ή 200 μιλιών (ανάλογα με τις επιλογές μπαταριών), το Bollinger B1 θα προσφέρει μεγαλύτερη εμβέλεια από τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα", δήλωσε ο John Hutchison, μηχανικός της Bollinger Motors. "Πιστεύω ότι βρήκαμε τον σωστό συνδυασμό χρησιμότητας, δυνατοτήτων για εκτός δρόμου διαδρομές και επιλογών εύρους".

Το άρθρο είναι από συνεργάτη του Forbes και οι απόψεις που εκφράζονται είναι προσωπικές

( πηγή: Forbes, από www.capital.gr)