H Renault αποκάλυψε επίσημα το πλήρως ηλεκτρικό Twingo και δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες. Και από ό,τι φαίνεται, αυτό το μικρό αυτοκίνητο, που πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2026, αντλεί έμπνευση από το αρχικό του hatchback της δεκαετίας του '90. Η νέα ηλεκτρική έκδοση αντλεί έναν τόνο έμπνευσης από το hatchback πρώτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένου του γαλαζοπράσινου χρώματος. Η Renault δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη προδιαγραφές

για το αυτοκίνητο, αλλά υπόσχεται απόδοση έως και 6,2 μίλια ανά kWh, η οποία ξεπερνά το πισωκίνητο Ioniq 6. Η τιμή ορίζεται για κάτω από 20.000 €, τοποθετώντας το σταθερά στην περιοχή του ενός από τα φθηνότερα EV που κυκλοφορούν. Και δεδομένου ότι θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και όχι στην Κίνα, οι επιδοτήσεις μπορούν να μειώσουν ακόμη περισσότερο την τιμή. Φυσικά η Renault δεν πουλάει στις ΗΠΑ, επομένως αυτό το EV δεν θα είναι διαθέσιμο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αλλά οι Ευρωπαίοι στις περισσότερες χώρες θα μπορούσαν πιθανότατα να το μισθώσουν για μόλις 100 ευρώ το μήνα.
«Το Twingo είναι το ευρωπαϊκό αυτοκίνητο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ampere, Luca de Meo, στο Automotive News Europe. «Είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα. Δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείς ένα αυτοκίνητο 2,5 τόνων για να μετακινήσεις ένα άτομο στην πόλη».

«Πρέπει να επιστρέψουμε σε μικρότερα αυτοκίνητα», πρόσθεσε ο de Meo. «Αντί να το συζητάω, παρουσιάζω μια λύση που είναι εφικτή, και αυτή είναι το Twingo». Ως πρώην επικεφαλής της Fiat τη δεκαετία του 2000, πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο του θυμίζει το 500 – προσθέτοντας ότι το επερχόμενο Twingo, ένα «εμβληματικό» αυτοκίνητο της Renault, είναι «ένα έργο που βγαίνει από τα σπλάχνα του οργανισμού».

Η Ampere θα προσφέρει συνολικά επτά μοντέλα έως το 2031: τα ηλεκτρικά Mégane E-Tech, Scenic, R5 και R4, το νέο Twingo και δύο άλλα μοντέλα που θα ανακοινωθούν. Φυσικά, η Ampere ελπίζει να κερδίσει λίγο έδαφος με την Telsa και την BYD της Κίνας, αλλά αυτό είναι σίγουρα μια μεγάλη παραγγελία. Η εταιρεία, με τα τρία εργοστάσιά της στη βόρεια Γαλλία, στοχεύει σε δυναμικότητα παραγωγής 400.000 EV για να ξεκινήσει, αυξάνοντας τα 600.000 το 2026 και τελικά 1 εκατομμύριο το 2031.