Πεμ, 14 Ιανουαρίου 2016 - 14:56
Σε «ναυάγιο» έχει οδηγηθεί η υπόθεση της ανάπτυξης συγκοινωνιών με υδροπλάνα στην Ελλάδα. Δύο χρόνια με την ψήφιση του νόμου για τις στρατηγικές επενδύσεις, με τον οποίο θεσμοθετήθηκε το νομικό πλαίσιο για την αδειοδότηση και λειτουργία υδατοδρομίων, μόλις ένα υδατοδρόμιο, αυτό της Κέρκυρας, έχει λάβει άδεια λειτουργίας, ενώ οι υπόλοιπες 15 αιτήσεις έχουν πνιγεί στη «θάλασσα» της γραφειοκρατίας