Χωρίς διευθύνοντα σύμβουλο παραμένει ο Οργανισμός Οδικές
Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) Α.Ε. του οποίου σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο παραιτήθηκε
την Παρασκευή, ενώ ταυτόχρονα κινδυνεύει και με χρεοκοπία. Αυτό καταγγέλλει ο
υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για Ενέργεια, Περιβάλλον και
Υποδομές και πρώην Υπουργός ΠΕΚΑ, καθ. Γιάννης Μανιάτης.
Σύμφωνα με τον κ. Μανιάτη, τα μέλη του Δ.Σ. της Ο.ΣΥ. Α.Ε. «πλέον
αρνούνται να έχουν την οποιαδήποτε ανάμειξη στην καταστροφή στην οποία οδηγεί τις
δημόσιες συγκοινωνίες ο κ. Σπίρτζης», ενώ τονίζεται ότι ο Οργανισμός δεν
πληρώνει το Ι.Κ.Α. και τους προμηθευτές του, ενώ είναι αβέβαιο εάν η μισθοδοσία
στους οδηγούς καταβληθεί έγκαιρα.
«Πρόκειται για την πολιτική μιας κυβέρνησης κι ενός Υπουργού που ευθύνονται για
την αύξηση του Φ.Π.Α. στις Αστικές Συγκοινωνίες, από 13% σε 23%, ως αποτέλεσμα
προφανώς μιας πολύ γενναίας κι αποτελεσματικής φιλολαϊκής διαπραγμάτευσης.
Ενός Υπουργού που φέσωσε με 10 εκατ. ευρώ τις συγκοινωνίες τον Ιούλιο, με τις
"τζάμπα" μετακινήσεις που προσφέρθηκαν πριν το δημοψήφισμα και θα
πληρώσουμε τώρα, και οι οποίες περιελάμβαναν και τις μετακινήσεις από/προς το
αεροδρόμιο γιατί έτσι μας αρέσει και τους κερνάμε όλους.
Ενός υπουργού που αδιαφόρησε για τα περίπου 20 εκατ. ευρώ που έπρεπε να
έχουν ήδη πάρει οι συγκοινωνίες από Υπουργεία για πρόνοια σε ειδικές κοινωνικές
ομάδες (Α.με.Α., πολύτεκνοι κ.λπ.), όπως πέρυσι.
Ενός υπουργού που "κλείνει το μάτι" στην εισιτηριοδιαφυγή,
καταργώντας μεν τον προβληματικό έλεγχο στα λεωφορεία, αλλά χωρίς να τον
αντικαταστήσει με έναν μη προβληματικό, παρά μόνο με το τίποτα.
Στην αρχή του έτους, όπως γνωρίζουν οι 1.000.000 καθημερινοί επιβάτες, οι
δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας είχαν μπει σε μια σειρά. Οι τιμές μειώθηκαν,
τα οικονομικά συμμαζεύτηκαν, οι επιβάτες απέκτησαν τη δυνατότητα να αγοράζουν
εισιτήρια από το κινητό τους, οι πρώτες πιλοτικές "έξυπνες" στάσεις
τοποθετήθηκαν και σε λίγους μήνες ολοκληρώνεται το έργο που θα ενημερώνει στις
στάσεις πότε ακριβώς θα έρθει το λεωφορείο, το ηλεκτρονικό εισιτήριο (που
περιλαμβάνει τις περίφημες μπάρες στο μετρό) επιτέλους ξεκίνησε και θα
λειτουργεί σε ένα χρόνο, οι εργαζόμενοι υπέγραψαν συλλογικές συμβάσεις και οι
πολίτες, ιδιαίτερα η νεολαία, προσελκύστηκαν από τη φρέσκια εικόνα των
συγκοινωνιών.
Σήμερα, έχουμε μόνο μαζικές παραιτήσεις και κραυγές αγωνίας.
Η κυβέρνηση της δεύτερης φοράς Αριστερά επί τω έργω....», σημειώνει ο πρώην
Υπουργός ΠΕΚΑ.