Πονοκέφαλο προκαλεί στους κατασκευαστές των «υπερ-αυτοκινήτων», όπως η Ferrari, η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλει μέσες εκπομπές διοξειδίου της τάξης των 130 γραμμαρίων / χιλιόμετρο. Αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση 5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και όποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σεβαστεί τον κανονισμό θα καταβάλει πρόστιμο.

Πονοκέφαλο προκαλεί στους κατασκευαστές των «υπερ-αυτοκινήτων», όπως η Ferrari, η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλει μέσες εκπομπές διοξειδίου της τάξης των 130 γραμμαρίων / χιλιόμετρο. Αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση 5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και όποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σεβαστεί τον κανονισμό θα καταβάλει πρόστιμο.

Αν σκεφτούμε ότι η Lamborghini Murcielago καταναλώνει 21,4 λίτρα ανά 100 χμ, αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος του προβλήματος για τις εταιρείες αυτές. Μπορεί η Ferrari και οι υπόλοιπες βιομηχανίες να μην πωλούν μεγάλο αριθμό υπερ-αυτοκινήτων, αλλά σε κάθε περίπτωση η Επιτροπή θέλει να δώσει το σωστό μήνυμα στην αγορά, δίχως εξαιρέσεις.

Για τον λόγο αυτό, οι κατασκευαστές στρέφονται σιγά-σιγά στην παραγωγή ηλεκτρικών ή υβριδικών μοντέλων, ακολουθώντας την τάση της ευρύτερης αγοράς. Στην κατηγορία αυτή, πρωταγωνιστής στα αυτοκίνητα πολυτελείας είναι η αμερικανική Tesla, με το ηλεκτρικό μοντέλο Tesla Roadster. Πάντως, ακόμα η ηλεκτρική τεχνολογία δεν έχει προχωρήσει τόσο ώστε να διαδεχθεί σε επιδόσεις την συμβατική και μεσοπρόθεσμα μάλλον οι λάτρεις της ταχύτητας θα αρκεστούν σε πιο «ελαφριές» λύσεις.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr