Η Volvo Cars θα παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα το 2030, ανέφερε η σουηδική εταιρεία. Όπως ανακοίνωσε στόχος της είναι να καταργήσει σταδιακά όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων και των υβριδικών. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στις διαδικτυακές πωλήσεις και να απλοποιήσει τα προϊόντα της.

Παράλληλα προσπαθεί να αξιοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, η οποία είναι ήδη μια από τις μεγαλύτερες αγορές της.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανταποκρίνονται επίσης στην πίεση από κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να ενισχύσουν τα σχέδια ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους.

Καινούργια  αυτοκίνητα και φορτηγά που τροφοδοτούνται εξ ολοκλήρου από βενζίνη και ντίζελ δεν θα πωλούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2030, για παράδειγμα.

"Για να παραμείνουμε επιτυχημένοι, χρειαζόμαστε κερδοφόρα ανάπτυξη. Έτσι, αντί να επενδύουμε σε μια συρρικνούμενη επιχείρηση, επιλέγουμε να επενδύσουμε στο μέλλον - ηλεκτρικά και διαδικτυακά...", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Hakan Samuelsson.

Η Volvo δεν θα επενδύει σε αυτοκίνητα με στοιχεία καυσίμου υδρογόνου, καθώς δεν πιστεύει ότι θα υπάρχει αρκετή ζήτηση από τους πελάτες. Υπάρχει επίσης ένα ερώτημα για τη διαθεσιμότητα του υδρογόνου σε σύγκριση με τα σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε εκπρόσωπος της.

Η Volvo ανακοίνωσε προηγουμένως ότι μέχρι το 2025, οι μισές από τις πωλήσεις της θα είναι πλήρως ηλεκτρικές, ενώ οι υπόλοιπες θα είναι υβριδικές εκδόσεις μοντέλων.

Τον Φεβρουάριο, η Volvo εγκατέλειψε τα σχέδια για συγχώνευση με τον κινεζικό γίγαντα αυτοκινήτων Geely. Ωστόσο, οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι θα συνεργαστούν δημιουργώντας μία εταιρεία για την κατασκευή εξαρτημάτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούνται και από τις δύο εταιρείες.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να επιδιώκουν συμμαχίες για να μειώσουν το κόστος της μετάβασης σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών και αυτόνομης οδήγησης, καθώς και να πετύχουν τη συγκέντρωση πόρων.