Η Mercedes-Benz και ο κινεζικός κατασκευαστής μπαταριών CATL ανακοίνωσαν χθες μια «σημαντική» συνεργασία για τη «δημιουργία τεχνολογίας αιχμής μπαταριών» και την παροχή μπαταριών για το επερχόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο EQS. Τα τελευταία χρόνια, η CATL έχει αναδειχθεί ως ο κορυφαίος προμηθευτής μπαταριών για ηλεκτρικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όχι μόνο στην Κίνα, αλλά σε όλο τον κόσμο.

Τώρα προσθέτει τη Mercedes-Benz στη μεγάλη λίστα των παγκόσμιων συνεργατών αυτοκινήτων.

Η Mercedes-Benz και η CATL ανακοίνωσαν ότι έχουν εισέλθει στο «επόμενο στάδιο της στρατηγικής συνεργασίας τους και θα δημιουργήσουν τεχνολογία μπαταρίας αιχμής για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης μεγάλου όγκου του χαρτοφυλακίου μοντέλων της Mercedes-Benz».

Οι δύο εταιρείες λένε ότι η συμφωνία καλύπτει «το πλήρες φάσμα τεχνολογιών μπαταριών, από κυψέλες σε ενότητες για Mercedes-Benz Cars έως ολόκληρα συστήματα μπαταριών για τη Mercedes-Benz Vans σε πολλά υποσχόμενες καινοτόμες διαμορφώσεις τεχνολογίας».

Ο Markus Schäfer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, υπεύθυνης για την Daimler Group Research και της Mercedes-Benz Cars COO, σχολίασε την ανακοίνωση:
«Σκοπεύουμε να ηγηθούμε στις τεχνολογίες μπαταριών, οπότε συνδυάζουμε τώρα τη δική μας εμπειρία έρευνας και ανάπτυξης με τολμηρούς συνεργάτες. Θα ενσωματώσουμε συστήματα μπαταρίας αιχμής για τη δημιουργία πολυτελών αυτοκινήτων με εξαιρετική γκάμα, ταχύτητα φόρτισης, ασφάλεια και βιωσιμότητα. Η συνεργασία με το CATL θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε τον μετασχηματισμό μας προς την ουδετερότητα του άνθρακα. Η CATL θα είναι ένας σημαντικός προμηθευτής που εξασφαλίζει την ικανότητα για τις επόμενες γενιές των προϊόντων μας EQ τα επόμενα χρόνια».

Τα δύο πιο ενδιαφέροντα μέρη της συμφωνίας είναι ότι η Mercedes-Benz δηλώνει ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το σχεδιασμό cell-to-pack (CTP) της CATL και ότι η CATL πρόκειται να παρέχει μπαταρίες για το επερχόμενο ηλεκτρικό sedan της Mercedes-Benz.

Ο σχεδιασμός Cell-to-pack εξαλείφει τις συμβατικές μονάδες και ενσωματώνει τα κελιά απευθείας στην μπαταρία.

Όσο για το EQS, η Mercedes-Benz έχει ως στόχο αυτονομία τα 400 μίλια για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της, που κυκλοφορεί το επόμενο έτος.