Οι διοικητικές θέσεις θα μειωθούν κατά περίπου 10%, ενώ η εταιρεία δήλωσε ότι στόχος είναι να εξοικονομηθούν περισσότερα από 300 εκατ. ευρώ από τις περικοπές του κόστους για το προσωπικό που απασχολείται στη μονάδα φορτηγών. Παράλληλα θα επιδιώξει οι πάγιες δαπάνες να μειωθούν κατά 250 εκατ. ευρώ.
Η Daimler επίσης δήλωσε ότι θα πρέπει τα επόμενα χρόνια να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα για να ανταποκριθεί πλήρως στους αυστηρότερους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βάσει των κανονισμών αυτών, οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι αναγκασμένες να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπονται από τα οχήματα κατά 37,5% έως το 2030, σε σχέση με τα επίπεδα που θα ισχύσουν το 2021. Το ποσοστό αυτό είναι ελαφρώς μικρότερο σε σχέση με το 40% της μείωσης των ρύπων που έχει επιβάλει η Ε.Ε. για το διάστημα από το 2007 έως το 2021.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει οι πωλήσεις αυτοκινήτων να αυξηθούν μόλις 3% το 2020, ενώ επισήμανε ότι η ενδεχόμενη επιβολή δασμών και το Brexit μπορεί να συρρικνώσουν το ποσοστό αυτό στο 1%. Επίσης η εταιρεία εκτιμά το ποσοστό κερδών από την επιχειρηματική δραστηριότητα να διαμορφωθεί τουλάχιστον στο 4% το 2020 από τη μονάδα Mercedes-Benz τόσο των οχημάτων όσο και των φορτηγών.