Την Αυστηροποίηση του Ρυθμιστικού Πλαισίου Εξετάζει το Βερολίνο Μετά την Εξαγορά Ποσοστού της Daimler από την Κινεζική Geely

Την Αυστηροποίηση του Ρυθμιστικού Πλαισίου Εξετάζει το Βερολίνο Μετά την Εξαγορά Ποσοστού της Daimler από την Κινεζική Geely
energia.gr
Τετ, 28 Φεβρουαρίου 2018 - 13:49
Η Γερμανία θα εξετάσει εάν θα αυστηροποιήσει τους κανόνες που προβλέπουν πότε ένας επενδυτής χρειάζεται να γνωστοποιεί τη συμμετοχή του σε μια εταιρία, μετά την είδηση ότι η κινεζική Geely απέκτησε ποσοστό $ 9 δισ. στη Daimler, η οποία αιφνιδίασε την αγορά.

Η Γερμανία θα εξετάσει εάν θα αυστηροποιήσει τους κανόνες που προβλέπουν πότε ένας επενδυτής χρειάζεται να γνωστοποιεί τη συμμετοχή του σε μια εταιρία, μετά την είδηση ότι η κινεζική Geely απέκτησε ποσοστό $ 9 δισ. στη Daimler, η οποία αιφνιδίασε την αγορά.

Ο Λι Σουφού, ιδρυτής και βασικός ιδιοκτήτης της Geely, αποκάλυψε την Παρασκευή ότι ‘έχτισε’ ποσοστό 9,7% στη Daimler, ιδιοκτήτρια της Mercedes-Benz, χωρίς να έχει πριν γνωστοποιήσει ότι είχε ξεπεράσει τα ρυθμιστικά όρια του 3% και 5%.

«Με βάση αυτή την υπόθεση, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα εξετάσει εάν οι υφιστάμενοι κανόνες είναι αρκετοί για να διασφαλίσουν ένα επαρκές επίπεδο διαφάνειας ή εάν χρειάζονται περαιτέρω κατευθυντήριες γραμμές», αναφέρει έκθεση του υπουργείου Οικονομικών προς την επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της γερμανικής Βουλής, την οποία επικαλείται το Reuters. Οι όποιες αποφάσεις στο θέμα αυτό θα ληφθούν από τη νέα κυβέρνηση συνασπισμού της Γερμανίας.

Η Geely συνεργάστηκε με την Bank of America Merrill Lynch, η οποία αρνήθηκε να σχολιάσει, προκειμένου να εξασφαλίσει ποσοστό 9,69% με δικαιώματα ψήφου, χρησιμοποιώντας συναλλαγές παραγώγων προκειμένου να παρακάμψει τις υποχρεώσεις περί γνωστοποίησης για μεταβολή ποσοστού, δήλωσαν στο Reuters πηγές με γνώση της συμφωνίας.

Η απόκτηση του ποσοστού στη Daimler ανακίνησε τους φόβους ότι πολύτιμη γερμανική τεχνογνωσία θα πέσει σε κινεζικά χέρια.

Η Γερμανία αυστηροποίησε τους σχετικούς κανόνες γνωστοποίησης προκειμένου να αποτρέψει τέτοιου είδους κινήσεις, μετά το ποσοστό περίπου 30% που ‘έχτισε’ η αυτοκινητοβιομηχανία Porsche στη Volkswagen, κρατώντας στο σκοτάδι τους επενδυτές.