Φρένο στην παραγωγή αυτοκινήτων που υπερβαίνουν τα όρια κατανάλωσης καυσίμου βάζει η κινεζική κυβέρνηση σε μια προσπάθεια περιορισμού της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που παρατηρείται στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας. Η απαγόρευση αυτή αφορά 553 επιβατηγά οχήματα και επιβάλλεται από την 1η Ιανουαρίου του 2018 σε μοντέλα πολλών ευρωπαϊκών και μη αυτοκινητοβιομηχανιών
Φρένο στην παραγωγή αυτοκινήτων που υπερβαίνουν τα όρια κατανάλωσης καυσίμου βάζει η κινεζική κυβέρνηση σε μια προσπάθεια περιορισμού της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που παρατηρείται στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας.

Η απαγόρευση αυτή αφορά 553 επιβατηγά οχήματα και επιβάλλεται από την 1η Ιανουαρίου του 2018 σε μοντέλα πολλών ευρωπαϊκών και μη αυτοκινητοβιομηχανιών.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Κίνα λαμβάνει τόσο δραστικά μέτρα για τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, τα οποία σύμφωνα με αναλυτές πρόκειται να ενταθούν το επόμενο διάστημα.

Μάλιστα εκκρεμεί και η απόφαση που θα ορίζει το χρονοδιάγραμμα της πλήρους απαγόρευσης κυκλοφορίας οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ούτως ή άλλως, η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον πλανήτη, με τις πωλήσεις των οχημάτων μηδενικών ρύπων να αυξάνοντα το 2016 κατά 50% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

(tovima.gr)