Η General Motors εγκαταλείπει την εδώ και δεκαετίες πρακτική της να ανακοινώνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων σε μηνιαία βάση, δηλώνοντας ότι η περίοδος των 30 ημερών δεν αντανακλά σωστά τις περίπλοκες δραστηριότητες της εταιρείας ή του ευρύτερου κλάδου
Η General Motors εγκαταλείπει την εδώ και δεκαετίες πρακτική της να ανακοινώνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων σε μηνιαία βάση, δηλώνοντας ότι η περίοδος των 30 ημερών δεν αντανακλά σωστά τις περίπλοκες δραστηριότητες της εταιρείας ή του ευρύτερου κλάδου.

Η κίνηση από την κορυφαία εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων της χώρας, πιθανότατα θα διαταράξει τη συλλογική προσπάθεια του κλάδου να δίνει σε αναλυτές, οικονομολόγους και επενδυτές μια ευρεία εικόνα των δραστηριοτήτων και μια συνεπή εικόνα για τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Οι τριμηνιαίες αναφορές, "θα διευκολύνουν το να βλέπουμε τις επιδόσεις των δραστηριοτήτων", τόνισε ο επικεφαλής των πωλήσεων της GM, Kurt McNeil.Ο ίδιος αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι "οι 30 ημέρες δεν είναι αρκετός χρόνος να διαχωρίζουμε τις πραγματικές τάσεις πωλήσεων από τις βραχυπρόθεσμες διακυμάνσεις, σε μια δυναμική, εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά".