Ζημίες μετά από φόρους 3,22 εκατ. ευρώ από ζημίες ύψους 3,080 εκατ. ευρώ εμφάνισε στο α΄ τρίμηνο του 2014 ο όμιλος της Frigoglass, ενώ ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 120 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 3,4% από τα 124,25 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2014

Ζημίες μετά από φόρους 3,22 εκατ. ευρώ από ζημίες ύψους 3,080 εκατ. ευρώ εμφάνισε στο α΄ τρίμηνο του 2014 ο όμιλος της Frigoglass, ενώ ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 120 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 3,4% από τα 124,25 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2014.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κυμάνθηκαν στα 11,97 εκατ. ευρώ από 16,08 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2014, ενώ το περιθώριο EBITDA υποχώρησε στο 10% από 12,9%.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) σημείωσαν πτώση 60,1% και διαμορφώθηκαν στα 3,15 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο έναντι 7,89 εκατ. ευρώ το αντίστοιχου διάστημα της προηγούμενης χρήσης.

Ο κ. Torsten Tuerling, Διευθύνων Σύμβουλος τηςFrigoglass σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης των στρατηγικών επιλογών για τον Κλάδο Υαλουργίας. Υπογράψαμε συμφωνία για την πώληση των δραστηριοτήτων του Κλάδου Υαλουργίας τηςFrigoglass στη Νιγηρία και στο Ντουμπάι, στην GZ Industries, τον κορυφαίο κατασκευαστή συσκευασιών αλουμινίου στη Νιγηρία. Η κίνηση αυτή είναι υψίστης στρατηγικής σημασίας για τηFrigoglass, καθώς καθιστά δυνατή τη σημαντική απομόχλευση του ισολογισμού μας και μας επιτρέπει να επικεντρώσουμε τις επενδύσεις μας στις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζει ο Κλάδος Επαγγελματικής Ψύξης. Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου κινήθηκαν σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Βασικός συντελεστής της μείωσης των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε σχέση με εκείνα του αντίστοιχου τριμήνου πέρυσι ήταν οι εργασίες συντήρησης του κλιβάνου στο Ντουμπάι, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του όγκου παραγωγής και τη χαμηλότερη απορρόφηση των παγίων εξόδων. Παρά τη μείωση του όγκου παραγωγής στη δραστηριότητα του Ντουμπάι, οι πωλήσεις του Κλάδου Υαλουργίας αυξήθηκαν κατά 1,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, λόγω της συνεχιζόμενης ανοδικής πορείας των πωλήσεων στη Νιγηρία. Στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης καταγράψαμε διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεών μας στη Ρωσία, και γενικά στους εμφιαλωτές της Coca-Cola. Η εκκίνηση της παραγωγής, σε ευρεία κλίμακα, της άκρως πρωτοποριακής σειράς ICOOL είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγικότητας και του όγκου 2 παραγωγής κατά το πρώτο τρίμηνο, επηρεάζοντας το ύψος των πωλήσεων και τα περιθώρια κέρδους. Η ολοκλήρωση της πώλησης των δραστηριοτήτων του Κλάδου Υαλουργίας τελεί εν αναμονή της λήψης όλων των απαιτούμενων εγκρίσεων από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές. Μετά την ολοκλήρωσή της θα παρουσιάσουμε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας που θα εστιάζει στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης, και θα αποσκοπεί στην επίτευξη βιώσιμης και κερδοφόρου ανάπτυξης. Αναμένουμε η αστάθεια των αγορών να συνεχίσει να επηρεάζει τον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης για το 2015. Βασιζόμενοι στην ήδη σημειωθείσα πρόοδο, θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στη βελτίωση της κοστολογικής μας βάσης και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς μας μέσω της πρωτοποριακής σειράς προϊόντων ICOOL που παρουσιάσαμε πρόσφατα».