Νέο εργαλείο διαχείρισης επισκεψιμότητας των sites ανέπτυξε η εταιρεία Resolution, λίγο μετά την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά
Νέο εργαλείο διαχείρισης επισκεψιμότητας των sites ανέπτυξε η εταιρεία Resolution, λίγο μετά την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά.

Ως γνωστόν δεν υπάρχει φορέας που να καταγράφει και να πληροφορεί, συγκεντρωτικά, για την επισκεψιμότητα των ελληνικών sites. Προκειμένου να υπάρχει αντικειμενική, παραγωγική και λειτουργική πληροφόρηση, η εταιρεία δημιούργησε το TRAFFIC EYE μέσω του οποίου συλλέγονται, μηνιαίως, στοιχεία όπως Unique Browsers, Page Views, Average Session Duration, Average Unique Browsers, Facebook Funs, Twitter Followers κ.ά. από τουλάχιστον 300 sites στην Ελλάδα.

Το TRAFFIC EYE όπως αναφέρει το nomisma.com.cy αποτελεί ένα αυτοματοποιημένο και Real Time σύστημα εισαγωγής και διαχείρισης στοιχείων, με συνέπεια την άμεση ενημέρωση των πελατών. Αποτελεί δε σημαντικό και βασικό εργαλείο πληροφόρησης για το Digital Planning και Buying της Resolution.

«Η Resolution έχει το όραμα να αποτελέσει σημείο αναφοράς στο Digital Planning και Buying στην Ελλάδα. Ήδη αναπτύξαμε, με οικεία μέσα, ένα εργαλείο διαχείρισης πληροφοριών. Σε λίγες εβδομάδες θα ανακοινώσουμε και την έναρξη χρήσης της DSP πλατφόρμας, Programmatic Buying που θα χρησιμοποιούμε στην Ελληνική αγορά. Όλες οι ενέργειες μας έχουν έναν και μοναδικό στόχο. Οι πελάτες μας να είναι βέβαιοι ότι η Resolution χρησιμοποιεί την αιχμή της τεχνολογίας προς όφελός τους», σχολίασε ο Θ. Μεταξάς, General Director της εταιρείας.