Σε 25% υπολογίζεται η επιβάρυνση της τιμής του φυσικού αερίου από 1ης Οκτωβρίου για περίπου 230.000 καταναλωτές της ΕΠΑ Αττικής. Όπως προκύπτει από τη νέα τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, η διαμόρφωση της τιμής του φυσικού αερίου κάθε μήνα θα βασίζεται στο κόστος προμήθειας του από την ΔΕΠΑ, ενώ αποσυνδέεται πλέον από την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, σε σύγκριση με την οποία ήταν περίπου 20% χαμηλότερη

Σε 25% υπολογίζεται η επιβάρυνση της τιμής του φυσικού αερίου από 1ης Οκτωβρίου για περίπου 230.000 καταναλωτές της ΕΠΑ Αττικής. Όπως προκύπτει από τη νέα τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, η διαμόρφωση της τιμής του φυσικού αερίου κάθε μήνα θα βασίζεται στο κόστος προμήθειας του από την ΔΕΠΑ, ενώ αποσυνδέεται πλέον από την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, σε σύγκριση με την οποία ήταν περίπου 20% χαμηλότερη.

Στην τιμή αυτή θα προστίθεται ένα σταθερό περιθώριο διανομής καθώς και οι επιβαλλόμενοι φόροι.

Έτσι, η τιμή ανά κιλοβατώρα πλέον διαμορφώνεται στα 0,07182 ευρώ, από 0,06774 τον Απρίλιο και 0,05752 ευρώ στις αρχές του 2011, ενώ το πάγιο είναι 6,33 ευρώ το δίμηνο για κατανάλωση έως 5 κυβικά μέτρα την ώρα, 11,38 ευρώ για 40 κ.μ/ώρα και 20,23 ευρώ για 60 κ.μ./ώρα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΠΑ Αττικής, αν εφαρμοζόταν η νέα τιμολογιακή πολιτική με τους αντίστοιχους επιβληθέντες ΕΦΚ στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο την περυσσνή χειμερινή περίοδο, η εξοικονόμηση που θα είχε ο οικιακός καταναλωτής θα κυμαινόταν μηνιαίως από 9% έως 28% με μέση τιμή το 16%.

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2013 το φυσικό αέριο θα είναι περίπου 35% πιο οικονομικό από το πετρέλαιο θέρμανσης, καθώς, σύμφωνα με το σχήμα φορολόγησης καυσίμων του Ν.3986/01.07.11, ο ΕΦΚ του πετρελαίου θέρμανσης μέχρι τότε θα ανέλθει στο 80% του αντίστοιχου της κίνησης δηλαδή σε 330 €/1000lt προ ΦΠΑ (με σημερινές τιμές).

Επιπλέον, ο επαγγελματίας θα λάβει άμεσα ανταγωνιστικότερα τιμολόγια σε σχέση με τα αυτά που θα ίσχυαν αν διατηρείτο η προηγούμενη τιμολογιακή πολιτική λόγω της άμεσης εξίσωσης των ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.