Οσον αφορά το ζήτημα διοίκησης που ανέκυψε μετά τη μείωση των μελών του δ.σ. του ΤΑΙΠΕΔ σε τρία, εξαιτίας της υπουργοποίησης Στ. Πιτσιόρλα, η εντεταλμένη σύμβουλος θυμίζει, πως επ’ αυτού «έχει τοποθετηθεί το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο με επιστολή του επιβεβαίωσε όσα προβλέπουν ο ιδρυτικός νόμος και το καταστατικό του ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με τα οποία το διοικητικό συμβούλιό του μπορεί να λειτουργήσει νόμιμα με τρία μέλη. Καθήκοντα προέδρου ασκεί προσωρινά ο διευθύνων σύμβουλος για περίοδο έως 6 μήνες».
Ο προϋπολογισμός του 2017 κάνει λόγο για έσοδα 2,6 δισ. ευρώ από τις αποκρατικοποιήσεις, στόχος που κρίνεται από το στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ επιτεύξιμος. «Αλλά και ο στόχος για συνολικά έσοδα 6,2 δισ. ευρώ στο τέλος του 2018 είναι ρεαλιστικός, καθώς τη νέα χρονιά θα δρομολογηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες για μία σειρά περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου», εξηγεί η Λ. Τσιτσογιανοπούλου. Αναφορικά με την υστέρηση εσόδων το 2016, σημειώνει πως αυτό που κάνει τη μεγάλη διαφορά είναι τα έσοδα από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ύψους 1,234 δισ. ευρώ εφάπαξ, τα οποία μεταφέρονται στα έσοδα του 2017. «Ο στόχος μας κατά ένα μεγάλο μέρος επετεύχθη, καθώς έχουμε λάβει έσοδα από τον ΟΛΠ, τον Αστέρα Βουλιαγμένης, από τον ΟΔΙΕ άλλα και από μικρότερα ακίνητα. Παράλληλα ολοκληρώσαμε, ξεπαγώσαμε και ξεκινήσαμε πολλούς διαγωνισμούς την εφετινή χρονιά», συμπληρώνει.
Με μία σειρά διαγωνισμών, όμως, να έχουν ολοκληρωθεί αλλά οι συναλλαγές να εκκρεμούν, γεννάται το ερώτημα γιατί υπάρχουν ακόμα καθυστερήσεις αλλά και πώς αντιδρούν οι δανειστές. Η απάντηση είναι σαφής: «Εχουμε δει σημαντικά αποτελέσματα όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι συνεργάζονται αρμονικά προς την ίδια κατεύθυνση. Στόχος μας είναι να ολοκληρωθούν όλοι οι διαγωνισμοί που τρέχουν και να υπάρξει και το οικονομικό κλείσιμο μιας σειράς συμφωνιών όπως προβλέπει το πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ. Σε αυτή την προσπάθεια οι θεσμοί βρίσκονται στο πλευρό του Ταμείου, αναγνωρίζουν τα προβλήματα και τις προκλήσεις και θεωρούμε ότι έχουμε τη στήριξή τους, όπως έχουμε τη στήριξη και της κυβέρνησης» εκτιμά η εντεταλμένη σύμβουλος του Ταμείου.
Χαρακτηρίζει, επίσης, ρεαλιστικό τον προγραμματισμό ολοκλήρωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας (ανάδειξη προτιμητέου επενδυτή) για τον ΟΛΘ εντός του Φεβρουαρίου, αλλά και αναγκαίο. «Μια τέτοιας εμβέλειας αξιοποίηση θα δώσει νέα πνοή στην πόλη της Θεσσαλονίκης, θα δημιουργήσει συνέργειες με την τοπική κοινωνία, νέες θέσεις εργασίας και θα φέρει σημαντικές επενδύσεις εντός του λιμένα».
Οσον αφορά τα υπόλοιπα 10 περιφερειακά λιμάνια και 23 αεροδρόμια αλλά και τα ΕΛΤΑ αποκαλύπτει πως το ΤΑΙΠΕΔ έχει αναθέσει σε συμβούλους του να παρουσιάσουν μελέτες για την επιλογή και τους τρόπους αξιοποίησης και μόλις παρουσιαστούν τα αποτελέσματα, «θα τα προωθήσουμε στο Υπερταμείο, ώστε να ξεκινήσει η συνεργασία μας για την όποια πιθανή αξιοποίηση».