Από το 2025 θα υποχρεούνται τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης να διαθέτουν σταθμούς ανεφοδιασμού των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο, καθώς αυτό προβλέπει το σχέδιο οδηγίας για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων που ψηφίστηκε προχθές το απόγευμα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά τη διαδικασία πρώτης ανάγνωσης.

Από το 2025 θα υποχρεούνται τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης να διαθέτουν σταθμούς ανεφοδιασμού των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο, καθώς αυτό προβλέπει το σχέδιο οδηγίας για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων που ψηφίστηκε προχθές το απόγευμα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά τη διαδικασία πρώτης ανάγνωσης.

Με τον τρόπο αυτό, αναθεωρείται η αρχική προθεσμία που είχε τεθεί για το 2020 και αναβάλλεται για πέντε χρόνια, ώστε να δοθεί χρόνος στα κράτη-μέλη να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες. Σημειώνεται ότι την αντίθεσή της στη χρονική αυτή μετάθεση της προθεσμίας έχει εκφράσει η ευρωπαϊκή ναυτιλία μέσω της Ένωσης των Εφοπλιστικών Φορέων της Ε.Ε. (ECSA). Η Ένωση τόνισε ότι μία μετάθεση θα υποχρεώσει την ευρωπαϊκή ναυτιλία να χρησιμοποιεί ακριβά καύσιμα μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο ή να εφοδιάσει τα πλοία της με ακριβούς μηχανισμούς συγκράτησης των αερίων εκπομπών, προκειμένου τα πλοία να ανταποκρίνονται στις νομοθετικές διατάξεις που προβλέπουν μειωμένες εκπομπές θείου από το 2020.

Κατά συνέπεια, υπάρχει μια αναντιστοιχία ανάμεσα στον στόχο για τις εκπομπές του 2020 και στον στόχο για το LNG το 2025.